onsdag 30. september 2009

Siste dagen...


I dag var det siste dagen i barnehagen, og i den forbindelsen har jeg fått endel rekke fine "ting"!
Denne søte orkideèn fikk jeg av ei søt jente som begynner på skolen neste år...


Så kom det en riktig så god 2 åring med denne potterosen...

Har dere sett en så flott orkideè, den har jeg fått av alle barna på min avdeling og foreldrene deres! *smelt*


Så har vi disse søte jentene på avdelingen min da, de har kjøpt dette lekre smykke til meg, nå skal jeg bli fjong...



Fikk en klokke av alle arbeidskollegaene mine, den er helt meg!


Så kom det en søt 5 åring som hadde høstferie innom... dette er gave fra han og søsteren han som har begynt på skolen....
Takker og bukker for alt... jeg finner egentlig ikke ord, det er godt å bli satt pris på!
kos dere videre i dag, alle sammen!

19 kommentarer:

Anne sa...

Så heldig du er då! Mange flott ting:) Ha ein herleg kveld!
Klem Anne:)

H elle K sa...

Så fine ting. Gratulere. ha en fin kveld.Kristin

Jannes lille sted sa...

Å så masse fint! Blir helt rørt jeg på dine vegne! Så utrolig koslig å bli satt så pris på!
Ha en fin kveld
Klem Janne Merethe

tinemor sa...

Så heldig!

det hvite hjerte sa...

Så mye fint, heldige deg
men du fortjener det helt sikkert,
tenker du er ei jente som
etterlater deg et stort tomrom!
Både små & store
vil helst sikkert savne
deg hver dag lenge lenge fremover!

Klem til deg Lin :)

Minka sa...

Så koselig å bli satt pris på.
Klem Kristin

igi sa...

Så heldig du er, mange nyedelige ting du har fått! Kos deg i kveld!

Ingrid sa...

Heldig du er som har fått så mye fint da! :)

Fjordheim sa...

Så koselig da at de viser de setter pris på deg. Du kommer nok til å bli savnet.
Ønsker deg lykke til i den nye jobben :)

Veronica sa...

Mange fine gaver du har fått, så koselig å bli satt pris på! :-)

Lena sa...

Så mye fint du fikk!!!
:o)

det hvite hjerte sa...

Hei igjen,
nei jeg har ikke meldt meg
på blogg treff på lillestrøm.
har ikke hørt noe om det, men
hører vel ikke til der heller
kanskje, så du hadde tenkt å melde
deg på så var det fullt, det var jo
dumt da ...!

Myhome sa...

Utrolig masse flott du har fått!!! Lett å se at du er satt STOR pris på!!! Rørende..og det er helt sikkert vemodig for deg å slutte også..men så er det jo sunt å "skifte beite", som vi sier her!!!
Ha en fin torsdag!
Klem Anita

Marte sa...

Så flotte gaver:))
Og så FLOTT gulvet ditt blir! En kjempejobb, det forstår jeg! Men verdt det!

Lykke til i ny jobb, visst det er sånn det har seg?!

Anja Holt sa...

Jeg skjønner at jeg jobber i helt feil bransje... du er heldig, godt å vite at man får som man fortjener til det positive innimellom!

Balke gård sa...

Gratulerer, bare flotte ting du fikk!!! Klem, M

Anne sa...

Så koselig å bli satt så pris på:) Det er en god følelse :)
Så utrolig stilig gulvene dine har blitt. Det var skikkelig fjongt. Hvordan gjorde du det og hvordan gulv, les tregulv? har du i utganspunktet?

LYKKEBO sa...

Så mye fint! Så godt å bli satt pris på..:)
Riktig god helg til deg!
Klem

KATRINES INTERIØR sa...

Takk skal du ha for koselig kommentar på bloggen min! :) Må innrømme at jeg til stadighet er innom bloggen din - og gleder meg til å se stua ferdig hvitmalt, det ser kjempebra ut! Sprekt! Flink du er !: )