søndag 20. september 2009


Oi oioi... jeg sitter her enda, støvesuge hva er da det? Tiden går så fort og helgen er snart over...sukk!



Hadde vært godt med middag nå, bare så kjedelig at jeg må lage den selv! Hmmm... sjokolade? *LOL*


Må ned på Living å se om de har flere stjerner igjen, de er så kjekke, både til lysfat og på veggen!!



Det grønne har spredd seg fra stua til gangen! *S*



Å jeg sittter her å småpjatter.. Når mannen kommer for å hjelpe å bære kommer det fler bilder av lillestua!
Tusen takk for flotte kommentarer!!
klem klem

6 kommentarer:

Anne sa...

Å, så fin stjerne! Kanskje eg må ein tur på Living:) Kva fargar har dei?
Håpar du har hatt ei flott helg:)

Min vri sa...

Så stilig veggpynt du har satt sammen der - skikkelig dekorativt! :) Stjernefatet fra Living var også rålekkert!

Jeg har lagt ut ei trekning med flere fine premier på bloggen min. Hadde vært artig om du deltok :)

Håper du har hatt ei fin helg og at søndagskvelden blir fin!

Camilla sa...

Du... hvor har du kjøpt lampen over spisebordet? =)

lovecountrychabbychicstyle sa...

åhh så fint gulvet deres ble!! går det virkelig ann å male parkett gulv eller hva dere har?
åh dette fikk jeg lyst til:)

Anja Holt sa...

Grønt er skjønt, er det ikke det de sier?

Dandylion sa...

IIHHH Fru Fjeldhammer, kan du ikke kommer forbi min lejlighed og gøre den lidt lækker og romantisk! Savner inspiration, så er det jo godt man kan komme forbi din blog!:D