lørdag 26. september 2009

Mere hvite gulv...


Endelig er nette her tilbake, kjenner jeg har vært litt små sur siden i går.... hadde ikke GET ringt oss opp etter ca 4timer på servicetelefonene til sammen tror jeg at jeg hadde blitt gal!! (Snakk om avhengig av internett!)


Spisestua er blitt satt i andre hjørne, for uten internett kan man jo gjøre noe fornuftig! Etter at venninnen til storesøster hadde reist hjem etter en koselig overnatting, tok mannen seg en tur til svigers med barna... så da så jeg snitte mitt, skal jeg sove eller male!? (Man er litt trøtt etter jentekveld, med masse god mat, kaker og skravlings...)

Her er første strøket sånn ca klokka 9.30 i dag....

Her er andre strøket, 7 timer etter.... Enten må jeg opp klokka 01.00 i natt og male eller så må jeg vente til i morgen tidlig med strøk 3... Hmmm.. vil jo bli fortest mulig ferdi da!! *S*
Det blir så fint altså... jeg digger hvite gulv!!
Kos dere i kveld, hvorhenn dere er....

15 kommentarer:

Minka sa...

Akk,så nydelig. Jeg får ikke nok av hvite gulv. Står du opp inatt og maler ett strøk blir jeg imponert,hehe.
God kveld fra Kristin

The Lavendar Room sa...

Blir kjempe fint dette her!! Du er flink.
Er enige med, nydelig med hvit gulv. Har sååå lyst å gjør det samme:) Prøver å overtale mannen min...selv om støvsugeren og Jiff moppen må nok i bruk oftere med hvit gulv, synes jeg at det er definitivt verdt det;) Tar gjerne imot tips om hvordan du greide å overtale din:)hihi

Ha en fin kveld!
Klem Julie

The Lavendar Room sa...

Heldige du er da!!
Mannen min skal jo snart offshore i 3uker...kanskje den perfekte annledning til å "overraske" han;)

The Lavendar Room sa...

Etter jeg viste min kjære hvor fint det var blitt med hvit malt laminat hjemme hos deg, ble det godkjent hos oss!!:):):)
Takk Fru Fjeldhammer!

Beate sa...

ÅÅ, hvite gulv er nydelig. Var det stor pussejobb i forkant? Laminat eller parkett?

Tar også imot tips til hvordan overtale mannen til hvite gulv...

Ha en fin kveld
Beate

Therese sa...

Skikkelig nydelig ja!! Måtte du pusse gulvet på forhånd?? Og hvordan har det andre du har makt holdet seg??

Camilla sa...

Guri så fint det blir, du er jammen meg flink som står på.
Spennende å høre om du klarer å vente til imorgen ;)


Riktig god helg *klem*

nette sa...

Wow, så LEKKERT!! Hvite gulv er nydelig!:D

Havets Datter sa...

Knallfint!!! Kunne godt tenkt meg å male laminaten her også for den er langt fra fin!! Men hvordan holder den seg? Du har jo nettopp malt så det er kanskje vanskelig å svare på... men jeg ser for mag at malingen lett ripes opp. Hva tror du om det?

Ha en super kveld!!

(ps: Jeg ville stått opp å malt siste strøket ;))

Lille Lavendel... sa...

Holder på jeg og, tak lister vegger og gulv! Så ligger jeg om natten mens malingen tørker og innreder og møblerer:O)
Er så hærlig å svinge malekosten, som en tryllestav!
God kveld fra Lille Lavendel:O)

Lise sa...

Dette blir lekkert!! :)

Flott blogg du har.

Klem

Lise

Landstil sa...

Gulvet ble lekkert!!! Så flink og effektiv du er da :)

Lykke til med videre maling!

Hege - BOLIGglede sa...

Moro å se..Skal i gang å male gulv når vi overtar huset i slutten av oktober. Har du brukt helt hvitt eller lys grått? Er litt usikker på fargen jeg skal velge.. Pusset du først med sandpapir eller?
Det ble veldig fint:)

A Brighter Day sa...

Wow, jeg er imponert! Hvite gulv er fantastisk nydelig. Ha en fin søndag!

jeanette sa...

hei hei,var innom å tittet på bildene dinr! flotte bilder men stusset litt over gulvet i stuen,syns det var en "rar" overgang mellom spisestuen og resten,helt til jeg leste at du var mitt oppi malingen! må bare si at gulvene dine blir kjeeeeeempe fine! har utrolig lyst til å gjøre det selv,men får ikke "lov"! he he....hva slags maling brukte du? ha en fin dag! mvh www.jeanette-jeanetteshus.blogspot.com