søndag 27. september 2009

Fortsettelse hvite gulv...









Klarer ikke å vente!!! Det er jo tørt og jeg har satt inn noe... spisestua kommer ikke inn her før jeg har kjøpt et teppe, for så lite opptimist som jeg er nå så tror jeg fort det blir riper i lakken her..... (#¤%#¤%?) Skjenken og skapet er blytungt så ja, et lite hakk ble det da mor glapp taket!!!!!!!
Men jeg får ikke sagt det nok, hvite gulv er griselekkert... sukk, det fører med seg mer vasking, for hvert eneste korn synes.... men jeg overlever det!! *LOL*

22 kommentarer:

Lykkelita sa...

BÆRRE LÆKKERT!! Ikke helt den dialekten jeg egentlig har, my fy så godt det passet å si det til bildene dine:)
Går vel greit å vaske litt oftere når man har så flotte gulv å vaske. En mikrofibermopp er sikkert lurt å ha i nærheten... Det er en av mine beste "venner" med tre barn og hund:)
Klem

Lykkelita sa...

Skulle ikke stå "my fy" men selvfølgelig "men fy" - her går det unna i svingene:)

Lykkelita sa...

He he, ja pågående prosjekt som gjør huset til et komplett kaos vet jeg alt om. Men hold ut, det er jo så herlig når man er ferdig:)
Tenk når du skal pynte til jul i ditt "nye" hus... Åh, jeg blir misunnelig... Og julepyntinga starter straks, du har jo reinsdyra klar:)
Klem

huset med det rare.. sa...

Åååå, så fiint!! *noe misunnelig*.. Hva har du malt på? Ser ikke ut som tregulv. Nydelig lampe og gardiner du har *sikle*.. Er jo som tatt ut fra et interiørblad bildene du viser og for en forandring!!!

Ha en finfin høstferie!
Klem

det hvite hjerte sa...

Lekkert!

Og det var jakken også,
helt i min gate!!!

klem

Anja Holt sa...

Om alt synes, vel jeg synes det synes mer enn nok på mine gulv i dag jeg.... men lekkert, det er det uten tvil!!!

Trultemor sa...

Phuuuuu, du er så effektiv!!
Flink du. Når tinga er på plass igjen så kan du bare fryde deg over resultatet:) Åsså får du ha ei korg med tova tøfler i gangen til ALLE som stikker innom;)(ingen merker, ingen riper!)

jordbærpiken sa...

Superfint!!! Så heldig du er. :)

Linda sa...

Lekkert!!
Tusen takk for svar:)
Da gjelder det bare for meg å prøve å overtale "gemalen" :)

Ha en fortsatt fin dag:)

Klem Linda

lovecountrychabbychicstyle sa...

såå lekkert! du er jammen tøff som tørr:O) du er kjempe flink!!

ha en fin kveld og nyt dine gulv:)
klem fra Lillan

SEB sa...

Ser fantastisk ut! :)

kjersti sa...

Det ble kjempefint fruen:)!!
Jeg har selv hvitmalte tregulv i hele huset, og kan skrive under på at det må vaskes oftere, men hva gjør man ikke for skjønnheten?;)
God kveld i den nye stua:)
Klem

Jorid - Noe På Hjertet sa...

LEKKERT! :-D

LYKKEBO sa...

ÅÅÅ heldig grisen deg!!! Hvite gulv er lekkert ja!! Drømmer om det en dag jeg å----*

Minka sa...

Rå lekkert, du har nok like lite tålmodighet som meg du,hehe.
Klem Kristin

igi sa...

Helt nydelig! Tror jeg må be Igimannenålese bloggen din!

Therese sa...

Takk for maletips:) Det spørs om det ikke blir maling her og etterhvert da!!:P Kan trøste deg med at mørke gulv ikke er noe som helst bedre... spesielt ikke når man har en hvit hund:P Hvert eneste hårstrå synes:)

Camilla sa...

Kjempe lekkert!!!!!!!

Hilde Heimdal sa...

såååå braaaa :))))

Beate sa...

Å fytti katta! det er sååååå lekkert. Jeg er grønn av misunnelse!

Kos deg med ditt nye hvite rom!

Ha en fin kveld

Beate

Margrethes hus og hage sa...

Så lekkert! Det blir mer å vaske og alt synes, men det er vel verd det!

Hilsen Margrethe

Dandylion sa...

Så hvidt, så fint og så romatisk. Jeg ville ønske jeg kunne male mine gulve hvide. MEN jeg bor til leje, jeg har en lille datter, og jeg gider ikke støvsuge og vaske gulv hver dag :/
Jeg nyder bare synes af dig gulv i stedet. ;)