tirsdag 29. september 2009

Kjære søte snille jenter!

Dere overøser meg med flotte ord og komplimenter...(Tusen takk for det!!), men alt er ikke bildeverdt!


Her er sannheten, jeg er bare halvveis!!
*LOL* En god latter forlenger livet.....ikke sant?
Jeg må ha ungene på overnatting en helg slik at jeg kan bli ferdig, ellers så må jeg male litt her og litt der.. det går på at man må jo komme seg på rommene sine og på do... alt skal ikke være lett! det viktigste er at det går fremover.....
Ha en flotters dag da dere....(det skal jeg...to dager igjen på gamle jobben!!)

31 kommentarer:

Therese fra huset med de rare i sa...

hehe. jeg lurte på hvordan i alledager du fikk til altpå så kort tid og i tillegg klarte å fungere i huset:P stuen er jo ofte et rom som leder til noen andre rom også:P Men kjekt å se sannheten :P hihi... Morsomt innlegg!!

S & E sa...

Nå fikk jeg ledd godt - jeg var redd du var blitt helt turbo med malekosten! Syntes du har fått gjort utrolig mye på veldig kort tid! Men det du har gjort er kjempefint!

Sweet Memories sa...

Fantastisk !!Nå lo jeg så tårene trillet her!Du er ærlig og viser det slik det er,med glimt i øyet:)Det bildet "made my day ";)
Ha en særdeles hvit dag !:D Klem

Myhome sa...

Dere er flinke, og halveis er et langt steg inn i prosjektet. Det er ikke lett å male gulv, og samtidig bo i huset..vi holder på å pusse opp gangen..og jeg gruer meg til å male gulvet/trappen. Må nok gjøre som deg å ha ungene på overnatting en helg..smart!!
Det hvitmalte gulvet ditt ser kjempeflott ut!!!
Ha en fin tirsdag!

Christine Louise sa...

Oi så flott det blir :) Elsker hvite gulv :)

Lykke til videre. Klem fra meg..

HildeP. sa...

Hehe, at du er ærlig, skal du iallefall ha! ; ) Siste halvdel går nok unna i en fei, nå har du vel fått skikkelig dreisen på det. Blir lekkert! : )

Ha en topp dag!

Klem Hilde

Kristine sa...

Så utrtolig fint det ser ut:) Hvite gult er KJEMPE! Digger det!

torleif ann karin sa...

He-he, må le litt, men klart dette forstår jo alle. Rom ble ikke bygd på en dag. Du er godt igang, og det er det viktigste. Lykke til videre, det blir kjempefint hos deg.

Ønsker deg en strålende dag.

Klem Ann<3

Mitt og Mine sa...

Ja det skal ikke være lett...Her hos oss skulle trappen hatt ett strøk, men den bruker vi jo hele tiden - så aner ikke når og vordan vi skal få gjort det ;)

Uansett - synes det er blitt kjempefint hos deg..og jeg så for meg at det så slik ut, når du maler rom for rom!

Klem

Harmonisk lykke/Christine sa...

Hehe... HERLIG!

Hege sa...

Ha, ha - virkelighets-blogging på høyt nivå!!
Der fikk jeg meg en god latter-takk:-)
Ha en fin dag, klem Hege.

Idun.. sa...

hehe takk for dagens beste bilde!! ;)
det blir nok med resten også skal du se ;)

Ha en super tirsdag!
Klem fra Idun

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Hehehehe :-D
Se der ja! Men du er på god veg!!

Ha en fin dag!
Klem J

Minka sa...

Hehe, du lurte oss godt. Men skjønner jo godt at dette vil ta litt lengre tid.
Klem Kristin

idyll sa...

Haha! Fantastisk herlig. Jeg lurte litt på hvordan du fikk det til.. Går det greit å ta litt og litt eller ser du forskjell på gulvet?

Har så lyst å male gulvet, men har en liten leilighet å ingen steder å putte alle tingene imens;)

Camilla sa...

Så jukse me litt ;)

Den stuen kommer til å bli skikkelig lekker!!!

Charlotte sa...

Heheh:) Så flink du er!

Landstil sa...

he he he.. Så morsomt! Men en ser jo TYDELIG hvor fint det VIL bli når du blir ferdig!!!

Anja Holt sa...

Du er halvferdig, det er godt gjort! Fikk meg en god latter med flere her, takk!!!

Hespe sa...

Hi, hi - noen som ble lurt her gitt... ;o)

Men, så utrolig flott det blir! Har utrolig lyst til å gjøre det samme.... Får høre med deg etterhvert, hvordan det går med tanke på striper...

Flotters dag videre til deg!

Klem

Bo med barn sa...

Så fint det blir med hvitt gulv. Du får sende hele familien på feriekoloni så du får malt:) Jeg maler veggene i stua og synes det er et prosjekt. Alle skal jo være der hele tiden! Hmm..det blir nok bra til slutt:)

Ingrid sa...

Hei!
Er det parkett du har malt? Hvordan fikk du mannen din med på det? Her tror jeg det ville blitt månelyst om jeg kom med et slikt forslag.. hehe..
Ha en fin dag!

Lykkelita sa...

Men det blir fint - skikkelig fint! Resten tar du en dag det passer. Tenk hvor langt du har kommet:)
Elsker "ærlige" bloggere!!
Klem!

Trultemor sa...

*ler* Flott bilde!!
Synes fortsatt du er flink og effektiv jeg:)

Anne sa...

Så fint det blir! Herleg med den skøyten mellom der det er mala og ikkje:) Lukke til med resten av jobben!
Ha ein flott kveld:)
Klem Anne:)

H elle K sa...

Dette blir nok bra, når du får tatt resten, ha, ha. Du får nok sende vekk familien, trenger jo et par strøk også. Lykke til.
Kristin

Balke gård sa...

Knallbra!! Jeg digger stylingbilder, spesielt når amn ser det slik som dette;-) Kanonlekkert ble det!!! Helt NYDELIG!!! Klem, M

det hvite hjerte sa...

Dette er deg vel fortjent min venn,
ble jo knall bra,
tenker du er stolt & fornøyd
& superglad nå!
klem til deg

prinsesselinn sa...

hehe, kjempefint bilde;) smiler her jeg sitter,
Kankej beste bloggebilde noensinne;)

Ha en deilig kveld

lovecountrychabbychicstyle sa...

du er ei tøff dame:)) skikkelig flink!

ha en fin kveld

klem fra Lillan

Vestlykkjas kosekrok sa...

å shit har du? I såfall kjøper jeg den gjerne!! Du har fått det så fint atte. Her er det fortsatt tregulv, per-olav synes de gamle gulvene er så fine at han nekter de malt.. hmpf.. ha en fin helg da!! Her blir det snekring på bua i helga.. det går litt i sneglefart men.. klem