tirsdag 15. september 2009


I dag er jeg en trøtt mamma, det har vært ett par uker uten tilstrekkelig med søvn. Har senvakt i barnehagen idag så tenkte jeg skulle lese noen blogger før jeg gikk!


Jeg vet ikke hvor lenge lungebetennelse ligger i kroppen men lillebror hoster veldig mye enda, han blir fort sliten... men må prøve en tur i barnehagen i dag.. han har vært hjemme i 1,5 uke! Blir spennende, han er så glad så glad.. endelig barnehagen!



I dag er det trening på meg og det skal bli deilig, prøver å opprettholde en ca 2 ganger i uka.
Skal ut å kjøpe gulvmaling etter jobb men er litt usikker på om jeg får begynt å male, er ikke så sikker på at lukten er så sunn for lillebror nå som han hoster så mye, kanskje lurt å vente litt?Men greit å ha spannet her.....

Ønsker dere en riktig så fin dag!
klem

6 kommentarer:

jannepålanne sa...

Kjenner meg godt igjen i det du skriver.. har også en gutt her på 2 år som har vært hjemme fra barnehagen en stund nå.. er så forkjølet.. men i morgen får han prøve seg igjen. Jeg er hjemmeværende, så jeg er jo hjemme uansett.. det er veldig greit i forhold til syke barn og slikt.
Lykke til med kjøp av maling da, og ha en fin dag:-)

Cathrine sa...

Hei. Ville bare kommentere på bloggen din, ser at du er lidenskapelig opptatt av interiør, du har det kjempe fint. Jobber også i barnehage og har ei datter på 2, så kjenner meg godt i gjen i det du beskriver med syke barn og sliten etter seinvakt...i dag har jeg en fridag, det er alltid godt:-) Ønsker deg en fin dag og håper lillegutt blir helt leget raskt!

thecremehouse sa...

Lykke til med maling av gulv - jeg liker malt gulv kjempegodt! Kjøkkengulvet mitt er sjakkrutete..

Camilla sa...

Masse god bedring til lillegutt...


Kjekt å få gulvmalingen i hus, så kan man begynne akkurat når man føler for det.

Anne sa...

Stakar vesleguten:( Håpar det kjem seg no:)
Masse lukke til med malinga!
Klem Anne:)

Nina`s blogg sa...

oi den lampen var skikkelig stilig! hvor har du kjøpt den?