fredag 18. september 2009

Helgepjatt...


Siste nytt dette, en av hver gardin.... *LOL*


Lampa er kjøpt på zanz.no



Liker fortsatt det grønne, det er et under!!







Yes, endelig helg.... I dag har jeg hatt ferie dag men jeg har vært en tur innom nye jobben, kunne blitt der altså!!
Tenkte jeg skulle spørre dere om jeg skal ha de hvite gardinene eller de Lin gardinene... har spurt dere før men spørr igjen... blir helt gal for jeg liker egentlig ikke gardiner selv!!


Nå er det bare 17 dager til Dorothea åpner på Triaden Lørenskog senter, Alright!!
Her blir det snart x-factor på tv og popcorn i magen....
I morgen er det åpen dag på brannstasjonen!! Vi gleder oss og skal kose oss max i helgen!
Ha en fin helg til dere alle, kos dere...klemmer i fleng!!

20 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Kansje de brune en stund nå og så de lyse når du er blitt lei av de mørke??? :))

Så fint du har det og det spisebordet ser utrooolig flott ut :)

Ingrid sa...

Jeg heier på de hvite gardinene! Hvitt er alltid en favoritt hos meg, så kan man variere med farger på annet tilbehør! :)
God helg!

Lindas hus sa...

Jeg falt for de brune...så kan man jo ha de hvite når våren kommer igjen...men kjenner jeg deg rett så blir nok byttet ut lenge før det;) Kos deg med familien din. Klem fra Linda

Villa Creme sa...

Stemmer beige gardiner nå i høst, virker lunere:)
Men enig i at de var fine begge to!

familiens Johnsens hverdag sa...

Brune nå og hvite mot sommeren:D

Vi skal også på brannstasjonen, drar etter kurset:D

Vi ses imorra:D

Anonym sa...

Hei

Nydelig blogg og jeg lurer på hvilken hvitfarge,evt.nummer på fargen du har på veggene.Håper du kan gi svar her, har spurt andre bloggere om farger uten å få svar.ikke enkelt med hvitnyanser,dine synes jeg var utrolig flotte.

hilsener fra Marie

Jatte sa...

De hvite gardinene absolutt, det ble litt for mye syns jeg med de brune inntill den grønne fargen :))

Lekker lampe forresten,
Klem Jatte :))

Camilla sa...

Beige/brune gardiner nå som det er høst er jo fint det, kan jo bare bytte når/hvis du går lei de ;)

God helg!

Mitt og Mine sa...

KJempe kul lampe! Hadde tatt de mørke lin gardinene nå utover høsten.... :)

God helg!!

Klem

Minime sa...

Jeg synes du skal ha de brune lingardinene. Ha en fin helg. Klem:)

Fru Fjeldhammer sa...

hei anonym... og tusen takk for søte ord!

Jeg bruker eggehvit, den som er mest brukt i butikkene,,, noen ganger tar jeg bare helt vanlig hvit, ingen farge i spannet... men veggene er eggehvite.

Ha en fin helg!
klem

Therese ~ Fjellrosa sa...

Jeg ville også valgt lingardinene, og flott lampe fra Zanz.


Fortsatt fin fredagskveld i heimen :)

Nina`s blogg sa...

jeg likte best de hvite, syntes de brune/beige ga et litt tyngre inntrykk. men du kan jo bruke de mørke nå i høst og lyse mer opp med de hvite til sommeren (som flere andre også har kommentert ;p )

LYKKEBO sa...

For en koselig spisebord krok! Kjempe flotte skjenker! huff ingen lett valg, men syntes kanskje de brune framhevet de hvite møblene..kanskje mørkt og intimt på høsten og lyst og luftig på sommeren?!..Uansett valg:de var flott begge to! Kan jeg få lov å spørre deg om du har en farge kode på rammen over skjenker til venstre..nydelig farge!

Klem

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Hei! :-D
Syns de brune var kjempefine, skal på utkikk selv etter brune gardiner i morgen :-D

Ha en flott helg! <3

Klem

Guttemamma sa...

Kanskje lin nå fremover...ellers er hvitt flott året rundt:-)

HildeP. sa...

Jeg hadde valgt lingardinene, altså de brunaktige, uten tvil! De rammer inn rommet og fremhever samtidig alt det hvite. Blir også mer koselig når det ikke blir for sterilt. etter min smak da : ) Kjempefine møbler du hadde, er alle malt og pusset opp? Nydelig rom : )

God helg!

Klem Hilde

Britt Eva sa...

Jeg er enig med de før meg her. De brune er fine nå og de hvite er fine når du vil ha et lettere inntrykk. Jeg har selv helt hvite, men synes det krever litt farger da på andre ting i vinduskarmen eller i en stol ved siden av eller noe.
Lykke til med gardinvalg og maling av gulv.
God helg.
Britt Eva

Anonym sa...

Hei igjen!

Tusen takk for svar vedrørende farger du bruker.Da har jeg et tips til hva jeg skal bruke.Ha ei fin helg du også!
Klem fra Marie:-)))

Stine sa...

Hei håper du har hatt en flott helg:-)
Nydelig hus du har:-) klem Stine