onsdag 2. september 2009

Grønt er toppen...


Sitter her og utforsker dataen her, tror jeg har grodd fast i det siste... har aldri vært så trøtt på jobben noen gang som jeg har vært denne uka!! Men akkurat i dag, skylder jeg på barna, klarer ikke helt å legge meg, de hoster så fælt, makan til møkkavær som har vært i det siste.. man blir liksom aldri kvitt forkjølelsen!! Mini ligger i min seng sammen med pappan jeg havner nok i lynet mcqueen senga etterhvert....


Det er nesten en liten rekord på hvor lenge jeg har holdt på putene og denne grønnfargen, jeg bare digger den! Bordet blir nok kanskje malt, når jeg får tenkt meg om litt... hvitt, ikke hvitt?

Dagene går i ett om dagen, føler liksom ikke at man har tid til noen ting, ... eller kremt, kanskje det er datan sin skyld? *LOL*

Nå er det bare 4 uker igjen, så starter jeg i ny jobb... gleder meg!!

Snart helg folkens... klem

2 kommentarer:

jess1 sa...

Du er ikke den eneste som er stuptrøtt for tia,men det går vel over det også håper jeg ;o)

Synes ikke det er noe rart at du har beholdt denne grønnfargen så lenge,den er nydelig og ikke en farge man bøir så fort lei av...

Og hvitt bord tror jeg blir kjempebra, tips: ta ett strøk med bengallakk på bordplata tilslutt, da tåler den "alt" så slipper du å være redd for striper etc.
Du får kjøpt bengallakk i hvilken som helst farge nå, de blander den på samme måte som vanlig maling :o)

Ha en super dag!!!

Rita sa...

Jeg er helt enig med deg i at grønt er toppen. Jeg har akkurat heklet et englemaskesjal i omtrent den fargen du har på stjernefatet ditt. Den fargen er bare så fiiiin!
Jeg tror også at hvitt bord blir bra. Det ser ut til å være så fint hos dere. Ha en fin dag!