onsdag 23. september 2009

God morgen!


Deilig å få tid til litt blogging før jobb....
Disse reinsdyra står i skapet og venter på jul! Jeg bytter og ordner, jeg er veldig flink til å handle stæsj også går det fire dager så står det i skapet eller kjellern, jeg jobber med den egenskapen!! *S*


Uten reinsdyr... da tok jeg frem denne kruv "klokka" fra kid, stod en stund i skapet den og....

Men nå har jeg startet på en "bilde" vegg... den er ikke ferdig bare påbegynt, så får vi se hvor lenge det holder... men jeg liker dette! Tenkte meg egentlig på 6 like rammer osv men har ikke funnet noen jeg liker, så da tok jeg en spansk en....


Mannen bare ler... I går når vi stod på ikea og skulle kjøpe tv skapet så lurte han fælt på hvor det skulle stå, for jeg hadde jo akkurat malt et gammelt et... nei du det er i kjeller allerede, blir fint i kjellerstua når den er ferdig..... da bare lo han og sa, bare styr og bli ferdig, det blir sikkert fint til slutt!! *LOL*
Har ikke begynt på noen gulv enda, venter litt med det.... vet ikke helt hvor jeg skal begynne!
"sees" etter jobb!!
klem

8 kommentarer:

Dandylion sa...

Hvor er det hyggeligt. Jeg glæder mig til at se dit hjem til jul!

et kjært hjem sa...

Så fin bildevegg! Og lekkert hvitmalt gulv på bildene under her :)Ha en fin dag :)

Camilla sa...

Skulle til å si det samme som Dandylion, gleder meg veldig til det!
Fin bildevegg, stilig blandet med stjernene og bokstaven =)

Ha en fin dag på jobb!

nr14 sa...

Hihi, som du ordner. Gøy å se. Det blir veldig lekkert:) Ha en fin dag

Cathrine sa...

Det er jo så gøy å bytte litt ut og hente tilbake, ommøbelere osv. Ser ut som en god egenskap hos deg:-)

Therese sa...

Som du ordener og styrer:) Fint blir det hvertfall!!! Morro å følge deg!

Guttemamma sa...

Ble superfint med det hvite gulvet!!!

Therese Dorthea sa...

FOR ein NYDELIG kommode du har! Kvar i alle dagar har du fått tak i den? :D