søndag 20. september 2009

En liten sniktitt?


Sånn var det jo, og ja dette er laminat, for det er ikke parkett... men kan det være tarkett? Jeg vet ikke forskjellen....*S*


Dette er fra i dag tidlig når jeg hadde tatt av teipen, jeg måtte jo flikke litt for teipen tok med seg grums ja.....





Resultatet ble så stilig... det kommer flere bilder i kveld. Mannen og barna har forlatt bygningen så nå skal jeg rydde og støvesuge litt. Bedre at jeg gjør det enn å se på Manchester United på tv`n til svigers... barna leker med farmor, alltid gøy!!
And I `m loooooooviiing it...........................
Ja er det flere som kommer til å prøve seg hjemme nå?! *S*
klem klem

20 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Så fint det ble:D Tror ikke det går så lang tid før resten av huset blir hvitt:D

Heidi`s hvite perle sa...

Fancy:) Det ble råflott! Et spørsmål. Hvordan maling har du brukt? Rr malingen holdbar slik at det ikke blir merker og slik så fort? Tenker på møbler og barneliv i hjemmet ;) Fantastisk resultat, gratulerer :)

victoria sa...

det ble kjempe flott ;)
er selv super fornøyd med mine hvit malte tregulv, går aldri lei det, og ting kommer virkelig til sin rett med et hvit lerret ;)
klem victoria

Anja Holt sa...

Jeg vurderer å male trappa hvit, men selv det sitter langt inne... lurer også på hvordan det ser ut etter bruk av barn?

Heidi`s hvite perle sa...

Takk for raskt svar:) Ja, det er jo bare en måte å finne ut på det:) Uansett var det veldig flott.

Mitt og Mine sa...

Veldig flott ble det. Hvite gulv er jo veldig vakkert....!

Godt jobbet!

Ha en fin søndag!

det hvite hjerte sa...

Dette ble råstilig Lin :)

Jeg tenkte, hm... male parkett eller hva det nå var... kan det bli fint da, men JA det ble det!!!

Jeg syntes samtidig det har gått fort, virkelig bra jobba!

Tenker du er fornøyd nå :)

Stor klem til deg vennen min

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Så fiiint det blir :-D
Gleder meg på flere bilder!

Klem Jorid

Frøken Englefjes sa...

Det ble utrolig!!! Du er tøff og flink som får alt gjort og bare hopper i det! Flinkis!

Ønskedrøm sa...

Så stilig det ble! Tja kanskje man skal kaste seg på med malekosten selv! Men er kanskje ikke så kjempe praktisk når man har bamser på firebein med lange svarte hår:P

Ble hvertfall kjempe lekkrt hos deg!! Gleder meg til å se det ferdig inredet igjen:)

Klem Silje

PS: Jeg synes ikke du gjentar deg selv! Er jo som du selv sier at tingene står ikke lenge stille hos deg. Og jeg liker hvertfall å lese om forandringene og hva du driver med:)

... 4 på toppen sa...

Utrolig lekkert, men for en jobb det må ha vært?

Og så kommer praktikeren frem i toppen-mamma: hva med hybelkaniner på et slikt flott, blankt og HVITT gulv. Tror ikke dette hadde passet her hjemme altså :-)

Men jaggu er du flink, kreativ og energisk.

Klemz

Julie´s drømmehjørne sa...

Så flott det ble, og så raskt det gikk! Hvem maling brukte du som tørka så raskt? Har hvite gulv selv og er suuuuper fornøyd, så det blir nok du også!
Kos deg med "nytt" gulv.
Klem Julie

Camilla sa...

Utrolig fint, så flink du har vært =)

aase sa...

Knallfint med hvitt gulv. Jeg vil gjerne male kjøkkenet her...men....gruer meg for å begynne ja!!

Vibeke sa...

Utrolig fint!!! :)

glad i hvitt sa...

ÅÅÅÅ det ble jo så utrolig fint! heldig du er! Klem

Tone - Love Eat Pray sa...

Åh, jeg er MISUNNELIG! Her i huset er det litt sånn gulaktig parkett... Me not like! Men mannen er totalt imot hvite gulv. Tror jeg skal vise ham bloggen din, så kanskje han skifter mening? Hehe..

Jeanette sa...

Dette ble virkelig lekkert!! Har igunnen aldri tenkt på at man kan male laminatgulvet.. Vi byttet ut vår laminat til parkett. Men kunne jo kanskje malt og hatt det slik i en tid først... Jaja, gjort er gjort, det ble hvertfall lekkert hos deg. Gleder meg til å se flere bilder. (PS:En enkel forklaring: Parkett er naturlig og laget av ekte tre, laminat har en plast/laminert overflate og er "kunstig", Tarkett er en leverandør av både parkett,lynoleum, gulv og vegg til våtrom, vinyl og laminat. Så Tarkett er ikke noe produkt men en leverandør:-), selv om mange tror det. Se www.tarkett.no
Da har vi det oppklart:-)
Klem J.

nr14 sa...

Virkelig flott det ble med litt maling...og tonnevis med jobb:) Flink du;)

Therese sa...

Å jeg er så misunnelig!!! gleder meg til å se om du blir fornøyd med det fremover og- eller om det blir fort riper i det-.... kanskje det blir hvitt gulv her og:P Greit å være litt sikker først etter som at vi har en hund som riper opp det meste:P