lørdag 19. september 2009

Det tar tid...


aiaiaia.... så er det tredje strøket unnagjort, men tror jaggu jeg må ha det fjerde også?? jeg har jo lært noe, i dag på det tredje strøket brukte jeg en diger rulle... på de to andre brukte jeg en liten en for at jeg var redd det skulle bli stygt med en stor en.... men poenge er at det ble penest med den store og hadde jeg begynt med den så hadde jeg ikke trengt det fjerde heller... *puster*


Det blir jo bare lekkert da... men jeg har jo ca 25 kvm stue til og male... og 8 kvm gang osv... det baller på seg!! Blir nok ikke gjort med det første det nei....

Det blir wallander på oss i dag og en diger godis skål!!
Kos dere..
klem

6 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Ser kjempe flott ut:D Hvordan er dette og vaske?:D

Lycheli sa...

Heeey!! Er du igang alt?? Så kult:) Flinke er dere! Håper du blir like fornøyd som jeg er:)

Klem Lycheli

Vestlykkjas kosekrok sa...

knallfint.. :-)

Idun.. sa...

blir bare bedre og bedre :D
Man lærer så lenge man lever ;)

ok, da kan jeg bruke min oljebaserte heftgrunning, får ikke kommet i gang med selve malingen før i morgen, og jeg har en del som skal grunnes... ;)

På landet sa...

God kveld. Dette blir jo bare lekkert. Heldig du som har gulv som kan males, her går det i klikk gulv ;)

Ha en fin helg.

Ønskedrøm sa...

På den korte tiden jeg har fulgt deg må jeg si at du har seilt opp til å bli en av mine favoritt blogger:) Synes det er mye inspirasjon å hente, koselig lesing og ikke minst har du ett flott hjem!

Gulvet blir kjempe stilig! Gleder meg til å se stua ferdig innredet igjen etter male jobben!

Ønsker deg en fin lørdagskveld!