lørdag 26. september 2009


Det er lørdag og jeg var på koselig jentetreff i går.... jeg har gjespet siden jeg stod opp i dag! Uansett hva jeg gjør så detter øya igjen.. kanskje jeg skal ta meg en blund?
Er på lånt pc, da vi ikke har nett hjemme og møkka GET kommer jeg ikke igjennom til, makan til dårlig kundeservice!!!
Har malt litt gulv i dag, det er spisestua som får hvitt gulv nå! Bilder får dere se senere, men mens jeg ryddet i skap som skulle flyttes pga maling så fant jeg igjen to slike knagger som på bilde ovenfor, som jeg kjøpte for over et år siden, helt glemt de da jeg egentlig skulle henge de opp i gangen som aldri blir ferdig pusset opp.......
Har en rolig hjemme dag i dag...
God helg til alle sammen!!!
klem

4 kommentarer:

Minka sa...

Så gøy å male gulvet, gleder meg til bilder. Jeg får ikke gjennom slag for hvitt gulv her hjemme, så foreløpig må jeg nøye meg med bilder av andres hvite gulv. Men forhandlingene stopper aldri,hehe. Ha en koselig helg, klem Kristin

Anja Holt sa...

Gleder meg til nye bilder av spisestuen, jeg er gift med en mann som er allergisk mot hvitt så hvite gulv kan jeg se innmari langt etter.... God helg!

Huset på kollen sa...

Mye spennende som skjer hos deg, artig å følge med (selv om jeg er urdårlig på å kommentere da...). Du sier noe ang de knaggene der, har to sånne i sort selv, som har ligget i skapet siden de ble kjøpt. På tide å få dem opp et eller annet sted kanskje?! Ha en fortsatt fin helg :)

Therese Dorthea sa...

Så koselig med jentetreff i går då! :)

Får håpe GET skjerpar seg - internett må ein jo ha:)

GOD helg!