onsdag 16. september 2009


Det er ikke så tidlig men jeg er førstemann opp... skal lage litt matpakker før jeg vekker storesøster. Lillebror har ikke sovet i natt så han må få et par timer på seg, møkkahoste sier nå jeg!

Jeg har byttet på litt over skjenken min, det er ikke en ting her som står rolig mer enn et par timer, ifølge min mann!! *LOL*


Jeg kjøpte en sånn krittavle på Kid her engang til 99kr. Jeg har tatt ut den krittavla og kanskje jeg skal sette inn ett bilde, eller kanskje den bare blir sånn!?


Jeg synes ihvertfall at det ble litt "varmere" her, jeg var vel egentlig lei det sølv bilde nå... *S*
Ha en fin dag allesammen!

12 kommentarer:

kjersti sa...

Så fint det ble:)! Kid skal ikke undervurderes!
Tidlig på´n du og?! Akkurat levert lillegutt i barnehagen jeg, så litt kvalitetstid for mor alene reulterer da i litt blogging;)
Ha en fin dag:)
Klem

det hvite hjerte sa...

Den rammen var utrolig fin,
forstørr opp et bilde av barna
hadde blitt superhyggelig!
God bedring til poden & ha en god dag på jobb!
klem

Frk Fischer sa...

Ha en fin dag....og håper mini blir bedere snart...en som vil leke til helgen her...

S & E sa...

Det ble veldig fint! Jeg har også lyst på litt lunere ting, så kanskej den nye jobben din har noe slikt?

H elle K sa...

Så fint. Enig, man trenger litt kontrast. Ha en fin dag. Kristin

Ønskedrøm sa...

Så flott det ble:) Kid har fått veldig mye fint i det siste. Liker at de har begynt å satse litt mer på interiør, spesielt når det er til såpass hyggelige priser:)

Ha en fin dag!

Klem Silje

Anne sa...

Veldig fint! Dei har så mykje fint på Kid:)
Ha ein flott dag:)
Klem frå meg:)

Anonym sa...

Stakkars lillegutt! Har hostet i halve natt selv og det er fryktelig slitsomt.
Flott ramme.Litt forandring er tingen!

jordbærpiken sa...

Det ble kjempefint! Håper du får en god dag, og god bedring til lillegutten. :)

Juno sa...

god bedring til gutten!
Jeg likte skapet ditt kjempe godt!! Og jeg synes både bilde og rammen var veldig fin over skapet :) kjekt med variasjon :)

Camilla sa...

Forandring fryder, har akkurat gjort noe lignende hjemme her også, og stortrives med forandringen =)

Ha en fin dag videre!

Vestlykkjas kosekrok sa...

Så koselig at du har vært innom meg og sett.. jeg har vært litt sløv med bloggen i det siste.. blitt mye ute-tid på meg etter sommeren... skal snart vise dere hvorfor.. Tilda har det blitt etpar kvelder med men håper å få litt mer hobby-tid etterhvert :-)ser det er stadig forandringer i heimen... er så fint hos deg atte,,... og snart må jeg vel på butikk-besøk..??!!