fredag 11. september 2009


Det er fredag og uka har vært kort jobbmessig for meg.. lillebror begynner å bli bedre i formen men hosten er fortsatt ille, det er noen hostekuler uten like om natta!! Stakkars liten og jo mindre søvn vi voksne får jo lettere irriterte blir vi også.... Men heldigvis går det fremover!


Spørsmålet nå er hvilke gardiner skal jeg ha hengende oppe, hvite eller lin?... egentlig så liker jeg ikke gardiner, men føler jeg må ha i dette vindu, eller kanskje jeg skal gå å kjøpe en liftgardin!?

Helgen blir stille og rolig, storesøster har fridd til farmor for å få seg håndballsko så vi får se....og bare så dere vet det så ønsker lillebror seg en ekte lastebil!! *LOL*

Nå er det Wii spilling på meg skjønner jeg, må øve på bowling her.....
Ha en fin dag....

9 kommentarer:

Pernille sa...

Personlig synes de sand-/linfargede gardinene ga en lun atmosfære som passer nå om høsten. :)
Ønsker god bedring til lillegutt!

kjersti sa...

Selv har jeg valgt linfargede gardiner siden alt ellers er hvitt. Har også valgt liftgardin, for det ble litt "tung" hjemme hos meg...
Ikke noe gøy når småbarna er syke. Lillegutt har nesten ikke sovet i natt pga. tett nese...
Skjellampa vet jeg ikke helt hvor skal henge ennå. Har en stor trappoppgang, så kanskje den kan pryde den?
Ha en riktig fin helg:)
Klem

Hilde Heimdal sa...

Jeg syns det var fint med begge deler, men kansje det hadde vært fint med noe annet også i lin, pute eller noe annet i samme farge hvis du skal ha de oppe :)

Det hadde også vært fint med liftgardin hos deg tror jeg:)

Klem :)

Anne sa...

Eg syns dei kvite gardinene var flotte!

ღ Inger ღ sa...

jeg syns de hvite var finest, syns lingardinene også er veldig fine, men jeg syns kanskje ikke det passet så godt til den mint-fargen.. Det er MIN smak da.. du har det jo så lekkert uansett du da!

Otelie sa...

Hmmm... Første tanke var hvite.. Men synes lingardinene faktisk kom best ut, tar igjen fargen i bambi og står fint til både hvit og mintfargen!

Har samme dilemma selv, har foreløpig lingardiner, men vurderer å skifte.. Kanskje en søndagsaktivitet:)

Ha ei fin helg!!

S & E sa...

Liftgardin! Men nå er ikke jeg veldig glad i gardiner :-)

Trultemor sa...

enig med pernille:)

Renate sa...

Jeg synes det var finest med hvite :) Lurer på å henge opp hvite her også nå - blir jo bare mørkere og mørkere om kveldene her nord og da er det godt med lyse gardiner (selv om man fra gammelt av gjorde det omvendt).