søndag 20. september 2009


Da kommer det noen flere bilder, dere er vel lei å se bilder nå... jeg er ikke helt ferdig her inne for vi vil ikke gå på det så mye enda!


Her er bordet som ble kjøpt på loppis i våres til 100kr... det hadde moren min lånt til jeg fikk plass til det, og det gjør jeg nå...Pc`n skal inn her!


Ellers så tar jo teppet mye av plassen og det er deilig i henhold til riper er det ikke...*LOL*



Bordet skal bort, men først må jeg finne noe jeg liker å ha der, har sjekket ut endel kister på finn.no men enten er de for små eller for store.... leter videre!!



Var det nå jeg skulle irritere meg over beina på soffan... *ler*


Se det grufulle gulvet a, dere skjønner at resten av stua må bli hvit nå? Den som bare kunne knipse i fingrene nå så var det gjort.......
Det skal en tv inn her også med tid og stunder!
Kos dere.. her blir det film!

13 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

heia,
dette ble supert!
er det en karlstad sofa?
isåfall kan du bytte ben!!!
Ikea har andre ben :)
Vi har Karlstad stol
og vi har byttet trekubbebena
med børstet stål, et tips til deg!
klem

Camilla sa...

Så fint det ble, og neeeeeei vi er ikke lei bilder nei ;)

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Hei!
Så fint det ble :-))
Hvordan gikk du fram da du malte gulvet, og hvilken maling ?
Kunne tenkt meg og malt soveromsgulvene.

Klem J

Therese sa...

blir bare finere og finere!! og nei vi er ikke lei!! Så flott det bordet til pcen din var!! no sånt ønsker jeg meg også!!!

Home By Virginia sa...

Kan jo ikke bli lei av så flotte bilder... ;)
For en forskjell et hvitt gulv gjør...!!! *nå vil jeg også male* Hi hi

Kos dere med film og ha en herlig uke...!!!

Klem fra Malin Virginia

jordbærpiken sa...

Så lekkert det ble! Kjempefint med hvitt gulv. :)

Anja Holt sa...

Jeg synes du bare skal skru av beina og male dem. Kanskje grønne? Hehe, neida, hvitt blir nok finest, om du ikke bare gjør kort prosess og bytter da...

torleif ann karin sa...

Å guri meg så lekkert det ble.
Ja er det ikke herlig når det er nyoppusset? mmmm himmelsk.
Klem Ann<3

Tonje sa...

Det vart skikkelig lekkert og; nei, ikkje lei av bilder ;o) Måla du direkte på golvbelegget?
Mitt golvbelegg er skremande likt ditt golv... ;o)
Klem Tonje

Trultemor sa...

Grufullt? Synes ikke det gamle var stygt jeg:) Ligner på mitt gulvbelegg (du har vel parkett?) Det ble lyst og fint hos deg iallefall! (Selv om jeg ikke hadde orket hvite gulv...skitten viser mer enn godt nok nå, hehe)

bra jobba!

Anine sa...

Det blir kjempefint!!!
I løøøv it!

Kos deg resten av kvelden. :)

Daisys home sa...

Dette blir jo bare såå fint.Men tenker meg at det er masse jobbings!Liker kjempegodt å se bilder,så bare vis flere du,klem

Ønskedrøm sa...

Ble kjempe flott! Hehe..må nok fram med malekosten igjen nå ja til resten av stua;)Blir aldri lei bildene dine:)

Denna uka har samboern ferie, som egentlig skulle gått til jakt men det ble flyttet til helga i stedet, så da får vi endelig kanskje gjort litt mer oppussing i huset vi også:) Har nemlig vært så travelt i det siste og litt sykdom at ting har uheldigvis blitt satt på vent:( Men krysser fingrene for at vi kan komme igang igjen nå! Blir jo så inspirert til å ta tak i ting når jeg ser slike flotte prosjekter som du har hatt:)

Ønsker deg en fin dag!

Klem Silje