fredag 7. august 2009



Sukk, ja.. tror det, jeg har nok en liten fetisj på stoler ja!!
Denne Eames gyngestolen er hjertelig velkommen hjem til meg....

Tusen takk for alle kommentarer, det er godt vi fleste er i samme båt.. og jeg er glad for at mannen ikke er så interiør bevisst for da hadde det vært mye mer krangling her, enn de bagatellene som oppstår når han bare skal "hjelpe" til... jeg har verdens snilleste mann, men han har ingen toldmodighet når det gjelder slike ting! *S* (innimellom hadde det sikkert vært greit med en mening eller to... *LOL*)

Ha en fin helg folkens, nyt sola på østlande...

6 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Sånn har vi i barnehagen min:D De er kule... Men blir nok ikke brukt så mye da.. de er grønne...

kanskje vi skulle ha solgt de:D Siden de ikke er i bruk...

et kjært hjem sa...

Tøff stol! God helg til deg også :)

jordbærpiken sa...

Stilig stol ja! Hehe, måtte le litt av det innlegget med rullegardina fra Ikea. Du er nok ikke alene der nei. :)

Myhome sa...

Knallfin stol!
Likte fargen, denne ville nok passet perfekt som supleringstol til sofaen og det blåe tilbehøret:)

S & E sa...

Lekker, lekker - vi har visst litt lik smak :-) Jeg ønsker meg slike kjøkkenstoler, ikke gyngeutgaven da.

Someday my chair will come sa...

Hei! Hvordan gikk det med den stolen du vant på qxl? Jeg har også kjøpt en derfra og lurer på hvilke andre erfaringer folk har gjort. Det har gått to dager og jeg har ikke hørt fra selgeren enda...