lørdag 1. august 2009


Man blir jo aldri ferdig, slik så det ut i lillestua i våres.. stolen og puffen står nå på hytta til mamma og pappa... den var herlig å sitte i og pen og se på.. men det var det, den ble aldri brukt og ble bare støvet ned... den gled rett inn på hytta!


Fikk to dekkstoler av mamma og pappa i bursdagsgave, men på grunn av været og ferien så har jeg ikke fått satt de ut enda, så nå skal de få stå der en stund til før jeg finner ut av hva jeg skal bruke lillestua til!! Skal det bli en ekstra tv-stue eller ikke.. det er spørsmålet!!

Jeg er hjemme alene og det er deilig... nå skal jeg spise litt pizza fra i går.. det har blitt litt tv titting på meg, *lol* skikkelig effektiv har jeg ikke vært!!

klem & koz

2 kommentarer:

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Flotte dekkstoler.
Kos deg alene hjemme, herlig det og en gang i blandt.
P.s. har en konkurranse på siden min, og du er hjertelig velkommen til å delta.
Ha en fin lørdag, hilsen Helen

Liv sa...

du har en kjempeflott blogg, kommer gjerne innom her igjen!! Likte spesiellt godt pizzaen til ungene dine, de var knall!

Mvh Liv