lørdag 1. august 2009

Kjøpestopp...


(bilde er hentet hos hjemkjærehjem)

Jeg har egentlig kjøpestopp frem til oktober, da skal jeg begynne i ny jobb... det er nok mye i den nye jobben jeg har lyst på og kommer til å sikle på!! *S*

Men denne skjell lampa fra Hjem kjære hjem har jeg siklet på en stund, og det blir spennende om jeg får lys på den... hahaha, ihvertfall er den dekorativ uansett!!

Jeg har vært å handlet meg litt arbeid, skal male topplata på stuebordet og spisestuebordet... jeg har også vært på panduro og kjøpt meg litt godis om dere får se resultatet vet jeg ikke helt enda...*LOL*

Ha en solrik dag..
klem

5 kommentarer:

Jatte sa...

Den er veldig stilig den lampa der ja :)
De har vel sånn på Kremmerhuset også om jeg ikke tar helt feil ;o)

Kos deg med prosjektene dine :o)

Klem Jatte !

Marianne's Blogg. sa...

ja den lampen er stilig, de har dem i 3 størrelser på kremmerhuset. jeg skulle kjøpe en slik, men oppdaget da at når det ble litt trekk i luften så laget den en klangende lyd, og den tror jeg blir irriterende i lengden...
så jeg endte opp med en annen lampe :)

Minime sa...

Hva slags jobb er det du skal begynne i? Det blir i hvert fall spennende med noe nytt.

Den lampa er stilig.

Klem:)

hjemme hos oss sa...

Fin lampe:))
Tror det kan være lurt med kjøpestopp i mitt hus også.... var en snarings i byen i dag....å det kostet meg tusenlapper. I tilegg fant jeg en lysekrone, type stor, som jeg har innmari lyst på.
Å være interiørdame koster;))))
Selv om jeg ALLTID forsvarer det med at jeg ikke røyker,drikker(no særlig mer enn vin...)eller har dyre hobbyer... men ???
Uansett kos deg med lampen og lykketil med ny jobb!"

dilla sa...

Ja, disse lampene er kjempe fine!! Kunne tenkt meg en øverst i trappen jeg også :) Ble nysgjerrig på hvor du skal begynne å jobbe jeg nå, men det er kanskje hemmelig inntil videre?