torsdag 27. august 2009

HP touchsmart..


Det er så digg med ny pc.. denne er bare så "deilig", det mest morsomme er touchscreen skjermen... jeg har det mye morro nå!! *LOL*

Alt er trådløst, kun en ledning og det er strømledningen!! ALRIGHT... Vi har jo bare hatt en laptop med 15,2 tommer skjerm, denne skjermen er 22 tommer, snakk om heaven!! Kan visst bruke den som tv også...

Ellers så gleder jeg meg til helg.. jepp også gleder jeg meg til neste uke da skal jeg treffe mine nye kollegaer og det blir spennende!!

Skapet på bilde over blir hentet i helgen av en kollega, nå er det på tide å bytte ut..*tjihii* Jepp jeg er fæl på å bytte ut osv... rart mannen er her fortsatt!! *LOL*

klem og koz...

9 kommentarer:

Eva sa...

Grattis med ny pc! Kunne ha tenkt meg en ny selv, min er ikke særlig tess - liten og "kranglete" til tider.

Takk for kommentar hos meg!

Må du ha en riktig fin kveld.
Hilsen Eva

det hvite hjerte sa...

Så spennende med møte med nye kollegaer!
Grattis med ny PC :)
Har du hentet hjem spisestue bordet "vårt" fra Ikea enda ?
Klem

Myhome sa...

Gratulerer med ny pc!
Blir spennende å se hva du bytter skapet ut med:)
Ha en riktig fin helg!
Klem Anita

det hvite hjerte sa...

Hei, takk for kommentar hos meg Lin :)
Vi var heldige der, la bordet på salg hos finn.no fredag og lørdagen var det solgt!
Men da var det tomt for bordet på IKEA både i Norge & Sverige... dagene gikk, tror det ble 2 uker til slutt uten spisestuebord, kun 6 stoler stablet... det nærmet seg Ludvigs bursdag og jeg fikk litt panikk...så kvelden før selskapet så vips, så hadde de endelig bordet på Ikea igjen!!! Snakk om flaks!!! Veldig fornøyd :)
Lykke til med nye prosjekter i stuen, du bytter & mixer, I like <3
Klem til deg

S & E sa...

Gratulerer med ny PC! Vi må bar e snart få byttet ut vår også, men så leneg hangler den med. Treffer jeg deg på den butikken du har skrevet om tidligere hos meg? Gleder meg tilå se hva nytt du kommer opp med! Ha en fin dag!

Otelie sa...

Heldigen... skulle sååå gjerne hatt en ny pc.. Men men... Spennende med nye prosjekter og utbyttinger.. Gleder meg til å se hva som dukker opp hos deg:) Go helg

Lena sa...

Grattis med nytt leketøy! Er man firkantet i øynene idag, mon tro???
:o)

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Så heeerlig :-D

Ha en flott helg, har dere noen planer ?

Klem J

Anja Holt sa...

Om du har en kommode med fire skuffer eller mer som du vil kvitte deg med har jeg bil! Hehe, jeg skjønner ikke at du vil kvitte deg med det skapet, det er jo så fint!!! Mannen din elsker deg veldig høyt, ingen tvil om det!