onsdag 5. august 2009

Hmmm..


Her om dagen skulle Herr fjeldhammer sette opp en rullgardin fra ikea i et vindu i stua, den gir lys inn men ikke det direkte sollyset. Mannen bannet og sværtet og var skikkelig irritert... Jeg sier hissig at skal det værra sånn så kan jeg gjøre det selv. Hvor han bare snærrer tilbake: må dette h....... Interiøret byttes om annenhver dag, kan det ikke stå noen måneder?! Er mennene deres like interiør/oppussing interresert som dere eller blir de oppgitte noen ganger!?

28 kommentarer:

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

*knis*
Har samme tendensene her hjemme gitt. Akkurat ang. rullegardiner her også! hehehe!

Er vel bare slik de er disse mennene!

klem

det hvite hjerte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
det hvite hjerte sa...

Fint ble det!
Min K elsker å holde på med prosjekter & å være med å shoppe så jeg er verdens heldigeste jente føler jeg!!! I'am in love!

Lottas Himmelrom sa...

Hei hei!så fin blogg du har:) I like! Hehe..er nok sånn her også..vi skal flytte om 3,5 uker og sambo har ingen spesielle planer eller ideèr hva gjelder interiør i nye huset..hehe..men kanskje like greit så styrer jeg showet;) Titter innom igjen snart:)God kveld til deg!
Klem fra Lotta:)

Drømmen om en eplehage sa...

Nei, heldigvis så har han ikke det. Det er mer enn nok med en mainiac i hus! Hahaha.

Han er som regel ganske overbærende da. Men jeg må som regel vente både en og to dager på ting om jeg ikke gjør det selv. Og en offshore enke blir god på å gjøre det selv etterhvert, for SÅ lenge gidder jeg ikke vente. ;)

Ha en fin kveld!

Harmonisk lykke sa...

Høres omtrent ut som hvordan det kan høres ut her hjemme i blant det. Spesielt når lamellene skulle opp :D Men selv om han ikke er verdens blideste når det står på - så har han alltid blitt fornøyd når jobben er gjort!
//Christine

Hvitrose sa...

Ja min er likedann!!:)))
bra er det..for det er MiiiN hobby;))
nei,vi får bruke dem til sånne handy prosjekter uansett hvor mye de "snerrer" når det står på!hihi:)så kan de få fri;))
klem:)

Rådyrveien sa...

Hihi! Er vel mor i huset som har interiørinteressen her og, ja.
Min får angst hvis jeg nevner ordet ommøblering f.eks. og gardiner og sånt er da vel "helt unødvendig" å bytte når de vi har er "like fine". Haha! Gjør jeg det uten at han ser det så tar det gjerne litt tid før det oppdages...
Mannfolk...!!!

Fjordheim sa...

hehe. Nei jeg har nok ikke en mann som er noe særlig interresert i interiør. En fordel med alt jeg klarer å orden på egenhånd. Men det hender han stiller opp å hjelper til. Gjerne etter litt god foring. Eller så får jeg en av de store guttene til å hjelpe meg litt.
Sist jeg flyttet om på de fleste møblene i stua og spisestua oppdaget han ikke det før etter noen dage. Da skulle han ha noe i den ene komoden. Og den fant han jo ikke der den brukte å stå. Jeg forstår ikke at det går ann. Men det er faktisk sant.
Ha en god kveld :)

Anja Holt sa...

Min mann er superintr. i interiør, assa.... *sa hun mens hun kikket ut på grisene som nettopp fløy forbi vinduet*...

Jeg synes du gjør en god jobb og mennene burde enten delta, ha en mening eller klappe igjen!

Margrethes hus og hage sa...

Det ble fint med ny rullegardin :) Mannen min er ikke så interiørinteressert, men han er tålmodig og hjelper meg med det jeg trenger, så jeg er heldig sånn :)

Hege sa...

Mannen min finnes ikke interessert, men er stappfull av (sterke) meningen likevel. Herlig... Jeg MISUNNER de med menn som gir blanke!:)

Ha en fin onsdag!

Myhome sa...

Tror nok at stort sett er damene mere interessert i interiør, hus og hjem enn det menn er. Min mann, som jobber med møbler og interiør, er stort sett positiv til utbedringer i hjemmet og i butikken, men det fins en grense for hva denne mannen tåler også:)

Havets Datter sa...

Hihi... har det slik jeg også... eller egentlig sier han ikke så mye da. Han gjør seg usynelig (tror han visst selv) slik at han kan unngå deltakelse i interiørprosjekter.. Like greit!!

små og store drømmer sa...

Hehe, min Kjære har nok blitt litt hjernevasket disse årene, så har er ganske tålmodig med meg. Men nå har han faktisk begynt å få litt egne meninger på interiørfronten.. Det vet jeg ikke helt om jeg liker.
Men av og til så så syntes han det vi har fungerer bra nok som det er og at vi da IKKE trenger å kjøpe nytt..
Jaja, godt vi jenter har en ovrtalelsesevne vi kan benytte oss av :)

Anonym sa...

Nja...inne er min jobb, men jeg får hjelp når jeg trenger det...selv om det var noe motvillig da jeg skulle henge opp igjen ei hylle etter å ha malt vaskerommet.
(Men vanligvis er han hjelpsom og grei altså:)
Trultemor

Havets Datter sa...

Takk for det :o) Ble meget fornøyd om jeg skal si det selv :D Litt småtteri gjenstår..men men .. Det er ikke vanskelig! Bare bruk god tid, så blir dt nok bra skal du se!
Er det rokokkostol du skal trekke om forresten?

Kristinmor sa...

Tihi... kan melde meg inn i klubben din! Mannen min blir like oppgitt som din:) Men han har vel etterhvert funnet at at det ikke er noe vits å bry seg lenger:)

... 4 på toppen sa...

*Ler* her jeg sitter nå. Synes jeg ser og hører han ja ... pussig disse mennene våre, er vel ikke alltid like interesserte som oss i dill og dall.

Ha en fin kveld.

Hverdagen vår sa...

Nei, han bare rister på hodet og tenker ja, ja, nå kommer energien og nå gjør vi om igjen.
Nå er vi i en fase hvor det meste av huset skal pusses opp da, så da blir det til at det blir mye prat om plank, maling, og diverse interiørgreier.
Men, kjempeint nei det er han ikke.

Ha en fin helg

Eli

Drømmeverden sa...

Kjempefin blogg du har:)

Ja min man er vel over gjennomsnittet nterrisert i interiør.Har liggende noen ruller med tapet som jeg egentlig ville hatt opp allerede i går når den var innkjøpt, men fikk beskjed at det stod på siste plass av ting som måtte prioriteres..Han himla godt emd øynenen når han så jeg kom hjem i går med enda et prosjekt.

mali-mo sa...

Hehehee, jeg ordner det meste selv jeg, og når jeg ber om hjelp så stiller han opp uten et pip, så jeg er nok utrolig heldig.

Han er nok blitt mer interiør-interessert, seller som han sier, "jeg visste ikke at det var så mange hvitfarger før vi traff hverandre" hehe. Merker godt at han er mer opptatt av interiør nå enn da vi møttes ja ;)

charm design sa...

Tror dett der er likt i alle HJEM.Det er jeg helt sikker på.Men noen "bjeffer" sikkert mer enn andre.Jeg skjønner de jo litt også da........

Anna sa...

*hohoho* Jeg får høre at jeg pusser opp for mye, men HÆ? Jeg?

Anna

jess1 sa...

HeHe dette hørtes veldig kjent ut ;o)
Må nok gjøre ting selv hvis det skal bli gjordt ;o)

LYKKEBO sa...

Min blir oppgitt daglig!!hehe

S & E sa...

Du er nok ikke alene om en slik mann! Min har ikke prøvd seg på rullegardiner, men har måtte hjelpe meg med liftgardin fra Åhlens 2x til og med - og det har vært like mye banning hver gang!
Takk for tipset om lepomade fra Monochiccho - Super!

Drømme verden min! sa...

LOL
Mannen her i huset er helt lik! Du er ikke alene.
Eller er det vi som er litt for kravstore på det området..? Hehe

Ha en fin helg!