lørdag 1. august 2009


Er de ikke søte, dagens fangst på Kremmerhuset!! Jeg har hatt lyst på de reinstyrene siden julen 2008 men så var det en som sa til meg at de ikke passet inn hos meg.. endelig tok jeg mot til meg for det var jo bare sprøyt.. de passer helt perfekt her hos meg!! *LOL*


Teppet ligger fortsatt på, minsten vil ha det der og det er helt greit.. jeg er i lyseblå hjørnet om dagen, det er en koselig farge.. jeg har vært "her før" ..*S*

Nå er alle hjemme igjen og lillebror synes mamma Bambien og "kalven" som han kalte den lille ,var skikkelig søt!! ....Og du mamma... (lillebror skåret mange poeng i dag..) *fnis*

Ha en fin lørdagskveld hvor enn dere er!!

12 kommentarer:

susan`s side sa...

Så fint det har blitt hos dere, den nye sofaen er jo bare griselekker med de de blå putene

det hvite hjerte sa...

Det har blitt så lyst & fint i
stua deres, hvitt & lyseblått er
nydelig!
Sammen med brune rådyr ble det komplett!!!
Ha en fin lørdagskveld, nå selger vi straks spisestuebordet tror jeg og da blir det nytt hvitt!!!!! Jippi :)

Margrethes hus og hage sa...

Så skjønn kommentar fra lillebror, da :)

Fine bilder fra stuen din!

Hilsen Margrethe

Jatte sa...

Det ble jo kjempefint med de reinstyrene da :D
Blir en personlig touch med litt sånne ting man virkelig vill ha :o)

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad fina dom är...Gillar dina kuddar i soffan. Tack snälla för att du tittade in hos mig...

Kram Anne

Drømmen om en eplehage sa...

Så fint det ble med ny sofa hos dere FruF! Lyseblått var skikkelig sprekt til, og så har du vel noe lyseblått på spisestua om jeg ikke husker feil... Eller ble det prosjektet kansellert?

Er så skjønne disse små. Blir aldri mettet på alt de har utav seg. Jeg synes de reinsdyrene var søte jeg, her hadde de blitt brukt som rekvisita til bondegården og hadde ikke fått stått i fred.

Deilig å ha blogglysten tilbake og jeg koser meg med å oppdatere meg. Får ikke lest meg opp på alt da, men skummer igjennom.
Ser du har fått deg tolix også, heldiggrisen!
Har noen prosjekt på planen her også, men må svelge noen store endringer her først. Storebror dro i militæret denne uken og det er ikke lett for en hønemor å gi slipp.

Ønsker dere en knall fin søndag!
Klem Tove

Flittiglise sa...

Så fin blogg:) Ha en fin kveld du og:) Hilsen Lise

S & E sa...

Så fint det ble med den nye sofaen! - og putene, likte veldig godt de lyseblå stjerne putene.....
Takk for tips om den nye butikken -spennende, må nok sjekkes ut :-)

Marianne's Blogg. sa...

reinsdyrene var skikkelig søte,
det er ikke problemer å finne alternativ løsning i lillestua når du les interiørmagasinene dine,hehehe huff... jeg tørr ikke gjøre noe nytt her enda for da steile gubben, hehehehe han hate ommøbeleringer.... huff...
men man får jo lyst å gjøre så mye når man les disse fantastisk inspirerende magasinene....hehehe

det hvite hjerte sa...

Takk, så du likte SAFT muggen min!
Den er veldig fin ja!
Kjøpt på Bruka Shop i Stockholm, en usedvanelig herlig & lekker butikk!

Sanne sa...

Utrolig koselig med de kalde blånyansene mot de varme dådyrene :) har også lyst på de :)

Trude sa...

Veldig fint med lyseblått, og reinsdyrene satte prikken over i-en.