søndag 23. august 2009


Alright for en dag.
Jeg var i kjellern for å hente dette nymalte stjerne fate og noen spikere, ja jeg løp og snublet, spikern gikk tvers igjennom ringefingern.
Snakk om sjokk? For et syn..
Det var som på film jeg røskan ut før jeg kom meg opp på beina, ikke blod engang på spikern! Synes selv jeg var ganske tøff...
Skulle fått vist litt flere bilder, men datan er jo kaputt så det får bli til uka... ( Mobilen er kjekk når abstinensene kommer..)
Ha en fortsatt fin søndag!
klem

9 kommentarer:

Line sa...

Auuu det hørtes ikke godt ut!

Kanskje du burde ta deg en tur til legevakta?

hjemme hos oss sa...

Hoppsan.......det der kunne ikke være no godt,auauau
Håper alt går bra!

Lisa Cecilie sa...

offda.. du må gi oss en oppdatering om hvordan det går med deg...
God bedring :)

Tonje sa...

Å fy flate! Hørtes ikkje godt ut nei. Sånn kan det gå når ein skundar seg. Eg stakk høygaffelen gjennom busksa i dag...heldigvis ikkje leggen...
God bedring!
Helsing Tonje

det hvite hjerte sa...

Uff, det hørtes dramatsik & ikke minst vondt ut, håper det går bra med deg ?!
Har du vært å kjøpt samme spisestuebord som oss enda??
Klem

Heidi`s hvite perle sa...

Uff og uff! Det hørtes eller så sikkert ikke noe godt ut nei:( Du er utrolig tøff!! Kan ikke si jeg hadde turt å gjøre det samme.

Anja Holt sa...

Si i fra om jeg skal kjøre deg på Legevakta, jeg kan veien! God bedring, håper den ikke gjør vondt. Fingeren, altså, Legevakten kjenner ikke smerte....

Nydelig fat, forresten!!!

aase sa...

Usj, det hørtes gresselig vondt ut ja!! håper det går bra da!!

Rådyrveien sa...

Auu!!! Det hørtes forferdelig ut!
Håper det går bra med deg.

Var "flink" å tråkke på en taklist med spiker en gang selv under en oppussing. Spikeren gikk rett inn i hælen inn til beinet. Ikke deilig det heller, men vi lærte da å ta ut alle spikerne av listene FØR de legges ned på gulvet. :D
Fortsatt fin søndagskveld!