mandag 20. juli 2009

Sånn ja, then I am back... Vi har vært en uke i Danmark og koset oss masse, det har blitt Legoland, hai titting og dyreparker... Jeg trodde også jeg skulle finne et par fine interiørbutikker, for Danmark er vel bare mekka for slikt? Sukk nei, jeg fant nada... så shopping ble det ikke på meg!

Så i dag har jeg og familien vært en tur på Ikea, der var vi ikke alene må dere tro. Jeg er sikker på at halve Norges befolkning har tatt ferien sin på Ikea..*LOL*

Vi skulle ha en slik Ektorp hjørnesoffa,(eller en treseter og to seter).... men nei vi kom ikke hjem med noen av disse...



Mannen falt for Karlstad, så denne soffan er på vei hjem til oss... det var en bestillingsvare så det tar ca 7 dager før vi får den... Jippi, hvit soffa på meg! Mannen ville egentlig ha lyse blå, men det trekket får vi kjøpe senere.

Ellers så er det fullstendig kaos her enda, vi får liksom ikke flyttet på rote... da vi ikke helt vet hvor det skal enda!! *S* Storesøster sover i ny seng i natt og det er spennende, spørs om hun sovner....

Takker og bukker for alle awarder og utmerkelser, jeg setter stor pris på de!

Jeg har ferie i 2 uker til.. så nyt sommern folkens både med og uten sol!!

15 kommentarer:

Linda sa...

Velkommen hjem, og grattis med ny sofa:) Stilig!

Nyt resten av ferien:)
Klem Linda

Brabo sa...

Ikea er paradis på jord - ferie eller ei :-)
Fin sofa, og god å sitte i.
Hvordan var legoland? Har lurt litt på å ta en tur dit.

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Velkommen hjem :-)
Så gøy med noe nytt! Gleder meg til å se!

Klem J

ann-christin sa...

Velkommen hjem fra ferie, har savnet bloggen din!

Fin sofa, strammere i stilen enn Ektorp og dypere seter så jeg tipper dere blir fornøyd, viktig at mannen er enig også!

Jeg fikk testet solstolene slike som du fikk i bursdagsgave hos min veninne i helgen og de var knallgode!!!

Var på Ikea på lørdag selv og det var like mange feriefolk der da, men er det ikke alltid det da!!!


Klem klem

fru Dyregod sa...

Vi har også vært på Ikea i kveld. Skulle bytte en skuffefront og kjøpe et skaphengsle, men endte selvsagt opp med mer. Som du sier: Det var masse folk der, og jeg tror vi sto en halvtime i kø i kassa. Men vi kom da hjem til slutt

Daisys home sa...

Spennende med ny sofa,så gleder meg til og se bilder når du har fått den hjem !Stilig var den iallefall.Sommerklem

Ocean showroom sa...

Så fin sofa! Deilig med litt nytt!
Skulle gjerne hatt en slik jeg også:)

God natt fra meg!
-Lene-

Linda sa...

Hei og velkommen hjem igjen! Og ikke minst gratulerer med sofa. Deilig med nytt. Vi har nettopp kjøpt sofa vi å...men den var det 8 uker leveringstid på. Så heldige deg at dere bare må vente 7 dager. Klem fra Linda

S & E sa...

Velkommen hjem! Uff a meg, ikke en eneste butikk å finne i DK?!!! Hvor har du vært? Det skal faktisk være noen fine ikke langt fra Legoland :-)
Veldig fin sofa du har valgt - og den du hadde tenkt på er også fin :-)
Jeg har investert i sengetepper i min lyse sofa. Lys sofa liker dessverre ikke skitne barne føtter.....
Gleder meg til å se den på plass.

Lena sa...

Velkommen hjem!!!
Så dere var også på Ikea igår, ja??? Der var det jo ingen mennesker - herreguuud!!!
Jeg skulle egentlig kikke litt nærmere på en Ektorp med sigsta trekk - men den hadde de ikke lenger. Dessuten var det sååå mange mennesker i "sofa"-kassen at jeg ikke orket å stå der med min ivrige femåring. Da gikk vi forbi, gitt.
Først gjelder det å bli kvitt den sofaen jeg har!
Kos deg i gråværet!

Anja Holt sa...

Hvit sofa er griselekkert, men tanken på å kombinere det med mine barn er ikke fullt så fristende. Holder lenge med hvite stoltrekk i spisestua foreløpig!

Guttemamma sa...

herlig med ny sofa, tenk så fint til jul!!! Vi har karlstad i sort ullstsoff, veldig glad i den!! Skal opp i tv stua snart...og hvit ektorp i stua:-) Kos deg videre i ferien!! Klem

jordbærpiken sa...

Velkommen tilbake. Fin sofa! :)

et kjært hjem sa...

Kjempefin sofa, heldige du som skal ha hvit! Det har jeg lyst på når ungene blir litt større :) Fortsatt god ferie!

Ingunn sa...

Flott den sofaen og hvit er flott :)

Ingunn