torsdag 9. juli 2009


Lenge leve kaoset!! Her ser det fortsatt ikke ut.. pga regnet har mannen satt sammen dekkstolene mine (som jeg har fått av foreldrene mine i bursdagsgave) inne, setter de ikke ut før vi kommer hjem fra ferie igjen..... litt overskuddsmøbler har jeg og, svigers har kjøpt nytt og jeg har fått de gamle som skal males når jeg får tid.... tiden bare løper fra meg her!
Prøver å pakke til turen våres her og, men jeg er ingen light pakker, jeg pakker som regel altfor mye og helt feil!! *LOL*
Minsten er dessverre syk, feber og vondt i halsen.. så må ringe legen i morgen og få sjekket det ut...
Ellers gjør jeg minst mulig i ferien.... så derfor litt kaos skader ingen! hahaha... holder på å bli sprø!!
Takker for alle kommentarer, de varmer.... prøver så godt jeg kan å få svart alle etterhvert!!
Kos dere i sommer...
klem

14 kommentarer:

Anja Holt sa...

Jeje, litt kaos har vel ikke skadet noen? Dekkstoler, kanskje en ny stuetrend???

Jatte sa...

Hehe, sånn er det og ha ferie ;o)
Jeg har en liten award til deg inne hos meg forresten :O)

Klem Jatte !

Myhome sa...

Håper det blir mye fint vær når dere kommer hjem, og får satt dem ut og nyte dem mye fremover!
Kjenner meg igjen, pakker alt for mye, nesten hele garderoben til hver og en...
God bedring til lillebror, og kos dere på ferie!!!

moni sa...

kaos kan vel ikke skade nei og som regel går det fort over...

kjenenr meg igjen i å alltid pakke for mye og det værste er at jeg aldri tar lærdom av det heller, selv om jeg tenker at jeg må gjøre det.

Ønsker deg en nydelig kveld:) klem monica

Linda sa...

Godt å høre at det er flere av oss som pakker mer enn man trenger og litt til......Så får det heller være litt kaos mens man holder på!Håper minsten snart blir pigg igjen og ønsker dere en riktig god ferie!!!Klem fra Linda

et kjært hjem sa...

Det er jo bedre med for mye enn for lite :)Ha en fin ferietur!

jordbærpiken sa...

Nam! Chips! Nydelig skål. :) Jeg har noe til deg på bloggen min.

et kjært hjem sa...

Har en award til deg på bloggen min :)

~ Camilla ~ sa...

Så fine godte-skåler du samler på. Koselig blogg. Godt å se bilder fra virkeligheten også. De fleste har nok mange ting&tang liggende rund seg - det er nok det vi kaller å leve og bo..
Hilsen Nordisk Landliv

Silje sa...

Kjempefin skål. :)
Føyer meg visst inn i rekken, har nemlig en award som venter på deg hos meg og.
;)

S & E sa...

Deilig med ferie? Jeg orker ikke å reise på SmartClub flere ganger så jeg får se om det blir noen stoler på meg.... Det ligger en utmerkelse inne på bloggen min. Ha en fortsatt fin dag!

Britt Eva sa...

Hei. Godt å høre at det ikke er bare hjemme hos oss det råder kaos om dagen. Det er ikke lett å få gjort noe heller når været er sånn passe. Vi vil ha som og varme. Jeg ser på noen av bildene dine og lurer på om det er på Hvaler du/ dere er ved båt/ brygga?
Håper minsten kommer seg og god ferie.
Britt Eva

Vestlykkjas kosekrok sa...

Fortsatt god sommer,,, og venter veldig spent på å høre hva det er du skal jobbe med :-)

vintagepaintings sa...

Hei hei,
Hi hi var akkuratt innom deg jeg også men rakk ikke å legge igjen kommentar... men så du hadde vært hos meg så her er jeg igjen... - Hvalersalget ja - da laster jeg bilen full av bilder og står på torget på Skjærhalden de to neste helgene sammen med en god malevenninne. Vi har gjort det 4 år nå og det er kjempemorsomt (om værgudene er med oss da). Har hentet bildene fra butikkene i dag så nå er jeg klar. Ser du er klar for ferie du også? har ikke du hytte på Hvaler? mener jeg har lest det tidligere... Om du er på samme breddegrad så ta en tur davel:) - jeg har med et hestebilde også:) og prisene er "torgpriser".
Fortsatt god sommer!
Klem!