onsdag 29. juli 2009


Jeg må jo ha med en slik før og etter bilde... Denne soffan er nå ute i hagen og skal snart kjøres på fyllinga, den er helt ødelagt under og kan ikke repareres. (Han kisen i speilet får bare takke seg selv for at han ikke gadd å flytte seg lengre bort..*LOL*)



Ny soffa fører med seg den ene og de andre... hvor skal kartell lampa stå?, Speilet må flyttes på og bordet må males på nytt...eventuelt kjøpe nytt, eller skaffe et som er 120cm langt istedefor 135cm som det er nå.
Kjenner angsten for hver gang jeg setter meg ned, blir nok mye vasking...
Og Frk Fischer, de lilla putene er til vask... må bytte på litt vettu!! *S*
Tusen hjertlig takk for alle de koselige kommentarene, setter stor pris på de!!


6 kommentarer:

Tonje sa...

Det eine drege ofte med seg det andre ja... he he Det vart ihvertfall kjemepint og lyst med den nye sofaen.

PS Flott kar i speilet ;o)
Helsing Tonje

Guttemamma sa...

...ja,er det noe å lure på sier jeg!! Venter på min hvite ektorp jeg:-)

sandra sa...

stua ble ikke til å kjenne igjen! kjempefint!!!

Brabo sa...

Haha for ikke lenge siden satte jeg sammen en 3 seter av samme type (Karlstad ikke sant?) Jeg tør ikke å tenke på hvordan det er å sette sammen et helt hjørne!
Men det ble bra da :-)
Philippe Stärk lampen kan du bare sende ned til meg i Halden... ;)

Verandasol sa...

Det ble virkelig flott! For en forskjell på før og etterbildene. Utrolig hvor mye en sofa har å si for et rom... Og jeg digger de lyseblå detaljene!! :)

Jatte sa...

Jeg sier det igjen det ble kjempelekkert :)

Takk for svar ang soffatrekk,
dumme greier det der altså for min kjære vil ikke bytte ut soffan vår *mannfolk* :P så ett trekk hadde liksom vært og møte hverandre litt på halveien *ler*

Skal ihvertfall smiske veldig om og få malt salong bordet vårt hvitt for jeg syns det ser så mye bedre ut, blir så mye lysere inne også og det kunne vi trengt med tanke på den lille stuen vår :)

Ha en fin Onsdag og kos deg i den nye soffan din :)
Nydelig med det blå innatt også ja ..

Klem Jatte .