onsdag 8. juli 2009


Ha ha ha. Snakk om kaos... Helt ubloggifisert fra stua vår nå!

13 kommentarer:

Anja Holt sa...

Å erre du driver med, egentlig???

Min stil sa...

He he... Morsomt å se at ikke alle andre heller har det helt prikkfritt til enhver tid.
God sommer.
Klæm Susanne

Ellemeller sa...

*S* Sånn har det vore heime hjå meg òg nokre dagar no..

Anita

Hjerterom sa...

Hei :)
Sånn har jeg å det av og til...
Kjøpt deg sånne tøffe solstoler ser jeg ;)
Lykke til med utpakkingen !
Tipper det er blåst på stua di med en gang du er ferdig ;)

Sommerklem

Anne Mette Lie sa...

:-)

Margrethe sa...

Haha, ja det var den nakne sannheten! Sånn er det vel de fleste steder fra tid til annen, vil jeg tro :)

Linda sa...

Deilig å se kaos oss andre enn hos meg selv også!!!!!!Fine stoler!!Klem Linda

Støv på hjernen. sa...

Lynangrep eller hihihihi... Du hvordan jobb er det har fått deg?

S & E sa...

Aaaaa har du vært på Smart Club og kjøpt nye stoler til 699 eller var det 799? Jeg var der i forrige uke eller var det uken før og da var det utsolgt! Gratulerer! De er veldig fiiiine. Kos deg - vi får håpe sola og varmen kommer snart!

igi sa...

Kjenner meg igjen i det bilde.. Godt å se at ikke alle har det perfekt hele tiden!

www.sessanochprinsessan.com☆ sa...

Ha ha, se där ja inte bara såna dära magasin bilder, utan du har lite kaos då & då du också ;D

Önskar dig härliga dagar darling
Massa kramar från Moi

ann-christin sa...

Herlig kaos fru Fjeldhamar!!!

Grattis med to nye dekkstoler,
endelig fått inn hvite på Smart Club nå eller? Jeg ønsker meg også, men venter til vi får kjøpt hus før jeg samler på flere møbler nå!

Klem

et kjært hjem sa...

Jeg skimter en vakker hagestol i bakgrunnen, er det det du holder på med å pakke ut? Ha en strålende dag :)