fredag 31. juli 2009

HJELP!?

Hei folkens...
Finnes den noen iherdige IKEA sjeler i Trondheim og Stavanger som kan hjelpe Lena med bloggen hvitlinje med noe, hun skal kjøpe seg en soffa men TREKKET til soffan finnes ikke her i Oslo... hun lurer på om noen kan hjelpe til med å sende noen trekk, gå gjerne inn på bloggen hennes og legg igjen en kommentar eller bruk mail adressen hennes!!
På forhånd tusen takk....

Det ble puter i dag også, de rutete\stripete lyseblå, får en sånn hytte følelse jeg her nå... Fnis

5 kommentarer:

Mitt og Mine sa...

Det ser ikke hyttete ut i det hele tatt - bare kjempefint! Grattis med nye puter!

det hvite hjerte sa...

Nydelig, Lin Nydelig!

Lena sa...

Takk for forhåpentlig hjelp!!! Kom hjem fra Ikea og hva skjer'a? Joda - her er man fullstendig uten nett - både tv og internett bortevekke! Men nå er jeg endelig på nett igjen...

Lekkert med blått - det ble kjempefiiint!!!

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg.
Ble de rutete blå kjøpt på Prinsess? Isafall så må jeg lokke noen til å gå ned å kjøpe et par til meg for disse var skjønne. Den stjerneputa har jeg og den pryder sofaen i TV stua. Er så fornøyd med deg:)

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon