torsdag 30. juli 2009


Da sitter jeg her da, i mørket og blogger... det blåser noe utrolig ute og det regner litt... Jeg får ikke sove for storesøster her hoster og hoster og hoster, stakkars! Det blir ikke mye søvn på henne. Nå har vi prøvd all hostesaft som finnes og det blir ikke bedre ihvertfall... (hjerte mitt blør..)

Fant et bilde fra greengate her og den nye "blomstrete " serien ser ut til å matche mitt beige. Me like...


Ellers så blir vi stadig mer fornøyd med soffan, den er helt utrolig og sitte og ligge i... mye bedre plass i den enn den vi hadde! I morgen er det princess igjen for flere puter, angret på at jeg ikke kjøpte de lyseblå stripete som også var på tilbud... krysser fingre for at det er flere igjen!




Jeg og ungene har vært på et lekeland i dag, Gigagøy... snakk om gøy for unger.. litt for oss voksne også faktiskt! *S*

Så i kveld har jeg vært og spist sammen med ei god venninne på Jordbærpikene, det er litt deilig med voksen tid også etter fire ukers ferie!

I morgen er ikke planene satt enda, bortsett fra at jeg snart nå må i seng.... *S*
klem klem

7 kommentarer:

Rådyrveien sa...

Nydelig sofa! Ble lekkert med de nye putene også.
Et lite tips til vesla som hoster. Gi henne noe varmt å drikke, gjerne varm solbærsaft. (Ikke FOR varm da, selvfølgelig.)
Jeg er på slutten av en skikkelig forkjølelse selv nå og hoster så nesten alt vrenger seg. Snakker defor av erfaring.
God natt!

sandra sa...

WOW- er DET de nye greangate koppene??? har hørt de var fine, men de var jo bare nyydelige!!!bra du er fornøyd med sofaen- er det greangate teppet?

kjersti sa...

Så fin den sorte bordlampa var:)
Er på jakt etter en lignende, både bord og vegg faktisk.
Er det lenge siden du kjøpte den eller?
Klem

Anja Holt sa...

Cosylan, eneste hostesaften som hjelper.... Gigagøy er mer moro for små enn for store, men man ofrer seg jo litt innimellom?

Myhome sa...

Nydelige bilder!
Sofaen ser utrolig deilig ut!
Håper det er flere puter igjen da:)
God bedring til jenta di!
Ha en fin dag!

det hvite hjerte sa...

Heisann,
gleder meg til å se de stripete putene, tror det blir knall fint!
Green Gate er og blir min favoritt også, helt herlig det bildet du viser oss her!
Jordbærpikene har jeg hørt om av pappa, han skryter å sier det er så hyggelig der! Hvis det er på Linderudsenteret eller kanskje de finnes flere steder...
Lykke til med puteshopping!
Ha en fin fredag!

Spire sa...

Neste gang hun hoster, kan du prøve å kjøpe Noskapin, finnes både flytende og i tabletter. Kjøpes på apotek. Veldig effektivt og er blitt nødvendig her i huset!