torsdag 2. juli 2009

Bruka design


Nå her om dagen fikk jeg en skål til i samlingen min av disse skålene fra Bruka design...
De er så flotte å se på!

Den med godis på fikk jeg av en sjarmerende søt gutt i barnehagen som skal slutte nå, det er like tristhver gang noen skal slutte, man blir så glad i disse barna... denne mamman vet hva jeg liker. Skålen var egentlig rosa, men den var ødelagt og da byttet jeg den inn i en hvit slik at den får høre med i gjengen av de to andre jeg hadde. Oppi skåla lå det 4 center ruller og de er dessverre spist opp.. nam nam



Men snacks skålen, hva skal oppi der....? Peanøtter, saltstenger...


Chips skålen er med hvit skrift, de to andre er med sølv... kanskje ikke så dumt å ha litt forskjellige?!


Mine foreldre har hintet frem at de venter på en bestilling av dekkstoler som jeg skal få i bursdagspresang, men det ser ikke ut som de kommer... så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ønske meg istede.
Håper dere har det bra i varmen...
klem

17 kommentarer:

perler på en snor sa...

De er så fine de skålene! Har noen jeg og, men ønsker meg flere:)
Ha en fin dag:)

Jannicke sa...

Elsker de skålene..
har litt ulike jeg også ;o)

Ønsker meg den litt store som det står salat på, og gjerne også en mellomstørrelse med skrift : jordgubbar..

...ønske deg sa du?? Er det bursdag like rundt hjørnet??

klem J.

Christine Louise sa...

Så flotte skåler. Jeg elsker slike. Har gitt vekk noen i gaver. Men har ingen selv.. Får ønske meg til jul ;)
Hehe...

Jatte sa...

Sånne skåler er så fiiine og kjekke ikke minst :o)

Hvor har du kjøpt dem henn?
Finner ikke noen her jeg bor jeg ..

Ha en fin sommerdag,
Blomsterklem fra Jatte ;o)

moni sa...

De er nydelige de skålene. jeg har selv tre, men ønsker meg også flere... Ønsker deg en videre fin somemrdag:) klem monica

etkjærthjem sa...

Jeg er stor tilhenger av bruka design, jeg har tretten stk. av de skålene, tok litt av :) Men jeg var på en butikk som hadde opphørssalg, og da ble det litt mange :)Det gjør ingen ting at det er forskjellig farge på skriften, bare fint synes jeg!

Nettelita sa...

Så koselig blogg du har! :)
Liker de skålene veldig godt! Stilig design, og masse fine varianter! :)

Ha en deilig sommerkveld!

Sigrid sa...

Heihei!

De er flott de skålene der. Jeg har den med chips og godis i helhvitt. Men har lyst på noen flere, får sette det på ønskelisten :)

Ønsker deg en flott kveld.

Klem

Margrethe sa...

Det er en kjempefin serie :) Og så har man jo en god unnskyldning til å kose seg litt, når man har så fine skåler å bruke :)

Jorid ღ sa...

Nydelige skåler :-) Elsker den serien!

Ha en fin sommerkveld!

Klem J

Linda sa...

Jeg er også så glad i de skålene, men jeg har ikke sett dem noen steder jeg da.....men så fort jeg kommer over dem så skal jeg kjøpe nown:O)Ha en fin kveld og kos deg i varmen!Klem

storeflittig sa...

bruka er flott! håper du har en fin sommer!!

Living White sa...

Jeg elsker disse skålene men de er jo nesten ikke å oppdrive her oppe.

Anja Holt sa...

Utrolig flotte de skålene der, mon tro om ikke også denne fruen trenger noen slike?

Lena Marie sa...

De skålene er utrolig fine. Jeg kjøpte to stk her om dagen, en hvit med grå/sølv skrift og en hvit med hvit skrift, chips og dip. Jeg er kjempefornøyd med de! Syns det er fint å blande litt farger jeg. Klem Lena

Dora sa...

Hei. Hvor får dere kjøpt disse skålene? De er jo råtøffe :)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei! Jeg lager et innlegg på bloggen min om hva jeg ønsker meg til bursdagen, og finner ikke bilde av disse skålene på nettet. Håper det er greit at jeg låner dette av deg, og krediterer deg med kobling under bildet. Ha en fin kveld!