søndag 26. juli 2009


Aiaiai i dag har mannen og jeg vært utrolig flinke altså, vi har vasket og ryddet og kastet og støvesugd og... ja utrolig hva man får gjort når barna er borte!
Herr Fjeldhammer begynner å jobbe i morgen mens barna og jeg har en uke ferie igjen, så vi håper på litt fint vær slik at vi kan kose oss ute. Vi skal vel på Norway cup og se noe kamper også da tantebarna mine spiller for første gang!
Gleder meg utrolig mye til den nye soffan kommer... og jeg har startet nedtelling på dager til jeg begynner i NY jobb!!!

9 kommentarer:

Ellemeller sa...

Lykke til i nyjobben:)

Anita

Prinsesse Elin sa...

Hei hopp
Høres ut som en kjekk dag. Det er så herlig å få gjort masse nyttige ting også av å til å iallfall hvis man skal av sted på ferie. Deilig å komme hjem til et ryddig og rent hus. Ha en fin fin kveld. Klem fra Elin:O)

hjemme hos oss sa...

Så flinke, prøvde også på felles innsats i dag...men du vet sykkel og BRANN-BODØGLIMT tar mye av dagen.
Lykke til med ny jobb, jeg starter også ny på mandag og har sånn gledegruv i magen;))))
Klem

Sanna sa...

Hei ! Kjeder du deg i sommerkulden så stikk innom bloggen min og vær med i trekningen av vakre engletags som jeg gir bort. Alt du trenger gjøre er å legge igjen en hilsen til meg ;o)

Elis@beth sa...

Så deilig å få gjort så mye! Det liker jeg!

Kjempeflott blogg du har! Kommer gjerne igjen!

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Så flink dere har vært :-)

Håper du har en fin kveld!
Klem

opp ei trapp inn ei dør sa...

Så fint stemmningsfullt bilde!

Margrethes hus og hage sa...

Deilig med "produktive dager" :) Ha en fin siste ferieuke!

Hilsen Margrethe

Guttemamma sa...

Så rålekkert på sjenken din og med det bildet bak!!