mandag 8. juni 2009

Vel hjemme..


så er denne dagen over, det har vært koselig med sommerfest i barnehagen for lillebror, han stod på scenen med henda i lomma og vrikket litt på rompa mens de andre sang... snakk om sjarmør!! Jeg bare digger det, unger er seg selv 100%...

Rammen over her er fra Åhlens.... vinge fra Living


På fredagskvelden var jo som sagt jeg på fæst, sommerfest på jobben.. vi var i hagen til en av mine kollegaer, grillet og koset oss... også har vi loddsalg... alle har med en gave til rundt 50 lappen... jeg vant ikke noen av de 20 gavene..sukk, hadde tatt 20 lodd da.. Så min kjære søte kollega, gode venninne og trimkamerat vant jo opptil flere gaver, så hun delte med meg...TUSEN TAKK.. jeg fikk disse to lysstakene..er de ikke fine! Jeg liker fargen veldig godt!!

Nå er det snart senga her.. det er jobb og en sommerfest til i morgen!
See you...

3 kommentarer:

myhome sa...

Kjekt med sommerfester, og jeg ser for meg at det er litt av en sjarmør du har, herlig!!! Og gratulerer med 20 års-jubileum!
Litt travle dager og kvelder her for tiden også, men det er bare å henge med!
Så snill kollega som gav deg de fine lysestakene hun hadde vunnet, nydelig farge!
Ad. knottene på kommoden syns jeg de i glass såg veldig lekre ut!
Ha en fin tirsdag!
Klem Anita

Hege sa...

Hei snuppa:-)
Kikk innom bloggen min-det ligger en liten "ting" til deg der:-)
Klem Hege.

jess1 sa...

Sommerfester er kjempegøy,var på en i helga vi og,etter 9 timer på fotballcup,så det ble fort veldig gøy :o)

Lampa di er kjempefin !!!