onsdag 10. juni 2009

Sukk.


Jeg vet, klarte ikke å vente til lørdag! Nyter sjokolade nå...

12 kommentarer:

☆ SessanochPrinsessan ☆ sa...

Njut chokladen med gott samvete da, då känns det mindre trist ;D

Kramar från Moi

Christin sa...

Heia,
Så du er ikke der ikveld...ikke jeg heller, sommerferie! Men jeg føler at jeg klarer meg fint uten J også :)

Jeg fikk veldig lyst til å kose meg nå :) Nydelig hjerteskål med digg digg digg...
Det er deg vel undt!
Stor klem

Sissy's Hus sa...

Du også ja... Hihihihihihi...

jordbærpiken sa...

Kos deg! Livet er for kort for å ikke nyte sjokolade. :)

Balke gård sa...

Jeg vil også ha:-) Har akkurat leita febrilsk i skuffer og skap, søthungeren har kommet hit:-)

Kos deg, klem, Marianne

Frk Fischer sa...

Du er så flink med trening så ...og det er jo lillelørdagen i dag da... Oh det hadde du glemt..ti hi...

Charlotte sa...

Likte veldig godt den hjerteskålen, selv om min nok hadde vært full av Fox. Ikke fullt så dekorativt, så bare kos deg med sjokoladen du. Den er i hvertfall dekorativ også!
Klem fra Charlotte

etkjærthjem sa...

Deilig...sjokolade er det beste som finnes!

Nostalgia sa...

Hi-hi. Godt det ikke er bare meg. Her forsvant nettopp en pose Dumle som dugg for solen ;-D

Nyt den :-)
Klem, Nostalgia

Margrethe sa...

Hehe, ja det er godt man kan kose seg :) Og hvem så noe om lørdag? gjelder ikke det barna det, da? Er i alle fall det vi sier her i huset, og når de er i seng er det rett i skapet og finne sjokkisen fram :)

Ha en fin kveld, og kos det med sjokoladen!

hilsen Margrethe

Hege sa...

Takk og lov-da er vi to!!
Ingenting slår ren sjokolade:-)
Ha en super torsdag, klem Hege.

Fjordheim sa...

Fy og fy, hehe. Nei håper du koste deg godt uten dårlig samvittighet.
Tenkte meg innom Coop å hamstre litt i dag jeg også. Spørs om jeg klarer å vente med å smake til lørdag ja.
Ha en flott dag :)