mandag 15. juni 2009

God morgen...

Hei..
Flere spør meg hvor lampen over spisestua er kjøpt, og den er fra zanz... Merket på lampa tror jeg er Bloomingvile!
Feieren har akkurat vært her og jeg hadde jo som sagt ikke fått det med meg da, så jeg åpner døren i god tro på at det er en klassevenninne av eldstejenta som ringer på... *LOL* Neida der stod DET kjekke mannfolke... ja!! Jaja, han har vel sett folk i pysjen før...
Nå skal jeg og mini løpe i barnehagen, så skal jeg videre på jobb!
Ha en fin dag...
klem

6 kommentarer:

Hege sa...

Den lampa var kjempelekker - venter på rette suta bare:-)
ha en fin arbeids-uke(men imponertover at du har fått til innlegg FØR du går på jobb, he he!).
Klem Hege.

S & E sa...

Jeg har lurt på om det er du som har kjøpt "lampa mi". Jeg hadde sett på den leeeenge, men plutselig var den borte og de kan ikke skaffe flere! Den er veldig fin hos deg da :-)

Snøstorm sa...

Fnis, morsomt med uventet besøk.. men man vil jo helst vise seg fra sin beste side når det kommer mannebein på døra. :D

Lampa er kjempefin, jeg har også lyst på den. :)

Christine Louise sa...

Nydelig lampe :(
Og flott blogg :)

Ha en flott uke. Klem fra meg..

små og store drømmer sa...

Fine bilder du har lagt ut :)
Masse gratulerer med dagen som var. Tolix står høyt på min liste også.
Ha en finfin uke.
Klem

Guttemamma sa...

Den lampa er bare superlekker,hadde ikke sagt nei til en sånn altså...:-)