søndag 21. juni 2009

Søndag

Søndagen er her og formen er utrolig bra. Det var en vellykket jentefest i går, vi 8 jentene koste oss masse med god mat og drikke... skravla og lattern satt løst... sent ble det også!

Så søte som de er så kom de ikke tomhendte til tross for at jeg sa det var en sommer/jentefest... så tok de det selv som en bursdagsfest... så jeg fikk denne herlige puta fra Linneas hage...


og denne kurven..(bilde er hentet fra Linneas hage..) Tusen hjertelig takk jenter for gavene og gårsdagen/natta!




Borddeking er ikke det letteste jeg vet, som regel har jeg ikke nok som passer sammen. Jeg lånet tallerkenene til foreldrene mine, for mine 5 kr tallerkene fra ikea er ikke fine nok til fest. *S* Siden det skulle masse fat med mat på bordet så ble borddekkingen helt enkel.


Den flott vasen fra Lene Bjerre passet perfekt.. noen små telysestaker og litt stjerner strødd rundt gjorde susen! Jentene elsket serviettringene og lurte på om jeg hadde laget de selv..*LOL*Nei sorry jenter, kremmerhuset har laget de!






Som dere ser så glemte jeg rett og slett og slenge på kniver og gafler... men de fikk det tilslutt!


Jeg og mannen leverte ungene på hytta på fredag hos foreldrene mine, vi sov over og på lørdagsmorningen stakk vi av til sverige på en liten shoppingtur, lattern satt løst når vi stod utenfor systembolaget og det var stengt pga midtsommer!! Vi var ikke alene... Litt shopping på norby ble det istede, tror det er det største sentert jeg har vært på, ble litt klær på mor og far.
Sitter nå å venter på mine kjære små de er på vei hjem, det skal bli kos å få de hjem!
Tusen takk for alle de flotte kommentarene dere gir meg, prøver å stikke innom dere alle. Ha en flott kveld..
klem






5 kommentarer:

moa sa...

..grattis med vel overstått jentefest!
så du likte puten ,ja...?
var litt spent, jeg skjønner du!!!

moaklem

Verandasol sa...

Så koselig det hørtes ut! Og heldig du har vært da, som fikk så fine gaver :) Syns du var veldig flink ti å dekke bord jeg, enkelt og lekkert!

jordbærpiken sa...

Så koselig med jentefest! Veldig fint og enkelt dekket bord. Ha en god kveld!

pippilotta sa...

Oi skikkelig lekkert, og så flotte gaver du har fått da!!! tilig beltespenne til modellen i speilet oxo...hehe:)

pippilotta sa...

stilig beltespenne skulle d stå ja:)