søndag 7. juni 2009

Søndag..


I dag har jeg brukt halve dagen på å rydde og halve dagen på å lage pizzasnurrer til den store gullmedaljen... det er ofte det letteste å ha med seg på picnik i bhg sammen med litt salat!
De ser ikke proffe ut, men de smakte godt, vi måtte jeg prøve smake litt i dag...




Været er ikke så fint her på østlande, kaldt og surt.. når kommer sommern egentlig?
I går sovnet jeg klokka åtte på kvelden så i dag skal jeg prøve å holde meg våken slik at jeg får sett Harpers Island på tv2 zebra....

Uka som kommer blir hektisk men sikkert koselig...
klem klem

6 kommentarer:

jordbærpiken sa...

Nam! De så kjempegode ut! Fikk lyst til å bake litt selv. :) Ha en god kveld!

Kristinmor sa...

Mmmmm, det så godt ut! Koselige zinkhus, har hatt så lyst på ett sånt lenge! Jeg har også brukt en del av dagen til å rydde. Blir ofte rydding på søndagene. Ha koselig travel uke:)

villemo sa...

Det så veldig godt ut... Kan du ikke legge ut oppskrift. det blir liksom mye av de samme, alltid gøy med noe nytt,

Anja Holt sa...

Mmmm, mon tro om man skulle komme på besøk en dag og prøvesmake? Hehe, ja takk til oppskrift!!!!

Margrethe sa...

Det så skikkelig godt ut! Vi har grillet i dag, og skal på to grinngser til denne uken (avslutninger overalt..) og dette var et godt alternativ til grillpølser.

Ha en fin kveld!

Hilsen Margrethe

Drømmen om en eplehage sa...

Mmmm, her er pizzasnurrer perfekt lunchmat også. Spesielt til tenåringer som ikke kan fordraaaaa matpakke og har vertfall ikke tid til å lage noen.
Hum, det er vel på tide med en ny ladning her også. Siste innspurt før sommerferien.

Ha ei skjønn uke FruF!
Klem Tove