søndag 21. juni 2009


Nå sitter jeg her og prøver å holde meg våken... kjenner jeg sliter med å ha øya oppe, ble jo ikke senga før klokka 5 i natt og stod opp igjen klokka 9! Men jeg bare MÅ ha med meg Harpers Island før jeg hopper i senga...



Selvsagt hadde jeg satt frem sjokoladeboller i går også, men de glemte vi for alle stod på samme sted når jeg stod opp i dag.. kanskje ikke rart, for vi døttet i oss strawbarry daquari med MELIS oppi... litt søtt kanskje!?
Fikk meg en god latter på innlegget under her når Pippilotta skrev om den fine beltespenna på mannen i speilet....*LOL* Jeg hadde ikke fått meg den "linselusa".....
Ha en fin kveld og natt..
klem
OPPDATERING: For dere som lurte så ble bilde med beltespenna, mannen i undisen fjernet på oppfordring av mannen selv...*LOL*

7 kommentarer:

Hespe sa...

Hørest ut som en herlig jentefest, og tydelig også et bursdagsbarn som ble feiret - gratulerer til deg!!! Nydelig pute du fikk, den burde passe perfekt hos deg :o)

Ha en finfin kommende uke!

Klem fra Hildegunn

Frk Fischer sa...

MMMM belte spenne??? hvor??

Takk for en super koselig kveld ja..å ja drinken var søøøt men den passet gjengen....

myhome sa...

Så kjekt dere koset dere! Jentefester er kjempegøy!
Så vakre gaver!
Ha en fin ukestart!
Klem Anita

Mitt og Mine sa...

Høres ut som en knall jentefest! Strawberry D...mmmm jummi.

Og gratulerer bursdagen! ;)

Jeg finner heller ikke denne beltespennen - hmfrp!

Heldiggrisen du som har en Tolix stol! ;)

Klem M

Anja Holt sa...

Alt som er søtt er godt!

Lena Marie sa...

Morro med jentefest!! :)
Takk for koselig kommentar i bloggen min :) Gleder meg til å følge deg! Klem fra Lena

jordbærpiken sa...

Hei på deg! Jeg har en liten hilsen til deg på bloggen min i dag. :)