søndag 14. juni 2009


Nå har jeg kommet inn igjen etter å ha klippet plenen både forann og bak huset, det var deilig å få gjort... Jeg tok frem kantklipperen også men den manglet tråd! Så da har jeg noe å gjøre utover uka! Ganske mye faktisk.. for her skal det ordnes til jentefest neste helg!

Fikk dette kubbelyset også og denne "dingsen" som er til å pynte opp lyset... den er fra Lene Bjerre. Nice....


Så dere, ser dere korte jeg fikk av eldstejenta...? Joda tror denne unge gutten er likt blandt hele landes ungpiker...og muligens mammane også..ihvertfall sangen!!

Nå skal vi pynte oss til bursdag her..
klem

2 kommentarer:

M sa...

),O
lö,)
l),
l
Skikkelig stilig lysfat!!!!!!!
Hvor har du det fra, da?
Herme herme
klem, M!

T O D A Y sa...

Jeg har renovert en stol jeg fant på loppemarked.

(Robin Day by John Stewart Inc for Hille of London Arm Chair from 1967")

Jeg har lagt ut noen bilder på den, Hva syntes du?

Takk for en fantastisk blogg, jeg finner alltid så mye fint her.

Klem fra Nina T O D A Y