torsdag 4. juni 2009

Memini

Møkka vææææææææææær.. jeg vil ha sommer sol og varme!!!

Har pause fra kortlagingen nå og har funnet siden til memini...


Kunne gjerne tenke meg denne kjolen til snuppa mi, men finner ingen nettsteder med størrelsen hennes.. sukk.. jeg skjønner jeg har vært treg i avtrekkern her!!!


Se den lekre tunikaen her... kunne godt hatt en slik selv jeg altså!

Står det bra til med dere i dag? Her skjer det mye om dagen... bare neste uke er det sommerfest/avslutninger mandag, tirsdag, torsdag og fredag.... bursdager lørdag og søndag... trenger sårt litt mer tid jeg altså!!

Kos dere..
klem

14 kommentarer:

Jannicke sa...

..ja, døgnet skulle hatt litt flere timer.. og vi litt mer energi ;o).
Flotte barneklær du hadde funnet! Ganske travle dager her også.. Terrasseprosjekt, jobb, skole, avslutninger, cuper... Og mye annet. men prøver å kose meg i travelheten.
Ha en riktig fin kveld!! Klem J.

familiens Johnsens hverdag sa...

Ja mye som skjer om dagen.. men snart er det ferie:d og da går vel tiden enda fortere:(

Ha en strålende kveld.. straks natta her i gården:D

Klem

The Lavendar Room sa...

Kjolen er kjempe fin!
Den har jeg sett på minengel.no, håper de har den i størrelsen du trenger:)

Ha en fin kveld videre,

Klem

Støv på hjernen. sa...

Hei på du, hvis du stemmer meg frem som neste statsminister skal døgnet på 4 timer mere... er det mer enn nok? Du, tar du opp bestilling på slike kort som du lager? God kveld og ja jeg vil oxo ha sommer og sol igjen.

jess1 sa...

Møkkavær her også,men det ser faktisk ut som at det skal lette til i morgen ;o)
Får håpe vi kan sette opp verandadøra i helga igjen,da er det så mye kosligere å være til -

Ha en super helg,uansett vær !!

perler på en snor sa...

Så fine klær de har på den nettbutikken,kunne tenke meg den kjolen til jentene ja:)

etkjærthjem sa...

Veldig fin kjole, håper på sol jeg også :)

Hege sa...

Kjempefint merke-går og venter på at min lille skal bli stor nok til dem:-)
De har kolleksjonen i flere butikker ( og på nett)-har sett dem flere steder-så du må nok bare lete litt..:-)
Takk for besøk på bloggen min!
Ha en fin helg, klem Hege.

myhome sa...

Skjønne klær du viser! Har og et fullt program de 2 neste uker (fotballkamper, danseoppvisning, sommerkonsert m.m) Alt kommer på løpende bånd, så det er bare å løpe etter. Det er jo gøy også, må prøve å ikke stresse...
Ønsker deg en strålende dag og flott helg! Håper sommervarmen kommer!
Klem Anita

Frøken Englefjes sa...

Ok, om du er treg er jeg om mulig enå tregere...skal snart få somlet meg til å sende deg premien. God helg!

Lukas & Linnea AS sa...

Hei.
Vi har denne kjolen i butikken vår både i alle størrelser. Nettbutikken er ikke helt klar enda, men vi bruker å sende varer på forespørsel.

Bares send en mail på post@lukasoglinnea.no så kan vi ordne dette for deg!

Anonym sa...

Skulle akkurat til å foreslå Lukas & Linnea for deg! Men då får me satsa på at det ordnar seg;-)

Cec med barn i heimen sa...

Koselig blogg du har:)

Memini, ja - herlige klær. I morgen er det supersalg på klærne her i området, og jeg håper å komme meg ut der.

God helg!

Cec.

TANTE TIA sa...

Ring til MiniMe butikken i Haugesund :) De har alltid hele kolleksjonen, og de har alle størrelsene inne av denne kjolen, selv om det ikke ligger på nettshopen! tel . 52714460