onsdag 3. juni 2009

Lille lørdag...


Titt tei... her har dere lillebror, han synes det er kjedelig å bli tatt bilde av!
Nå bøtter det ned her.. det hagler og regner om hverandre!
I dag i arbeidstiden fikk jeg handlet gaver til de 4 som skal slutte på jobben... får ikke fortalt hva det er da jeg vet at ei av de leser bloggen...Hei Siv!! Men det er noe bling bling.... *LOL*
Etter kurset i kveld må jeg sette meg ned å lage noen kort/hefter også....så hvis noen har noen ekstra timer å gi bort så bare si ifra!
Kos dere i kveld..
klem

3 kommentarer:

Siv sa...

HAHAHA....Ja jeg måtte jo se om du røpte deg her på bloggen:-)Men jeg må vel vente til fredag:-( Det skal bli moro med sommerfest:-)Gleder meg:-)og ja ..jeg er veldig spent på gavenhahaha.

Anine sa...

Titt Tei! Har noe til deg på bloggen...

Hege sa...

He, he du kan få en time av natte-søvnen min..!
Morsom du!
Klem Hege.