fredag 5. juni 2009

Ja!


Er på fest, har med meg kake!

13 kommentarer:

annhelen sa...

Mmmm den så jo knallgod ut. Fin helg til deg.

Maja sa...

mmmmm....kooooose deg masse (";)
Klem fra Maja

Linda sa...

For en kjempefin kake!Den ser supergod ut!

Kos dere på festen, og ha en fortsatt fin helg:)
Klem Linda

... 4 på toppen sa...

Hvor? Jeg kommer ...

God helg!

Home By Virginia sa...

Nam Nam... ;) Den så god ut du...!!! Ønsker deg en nydelig helg... :D *Klem*

LenaS sa...

namnam , kake er godt! ha en riktig trivelig fest :)

irina /Alex sa...

namnam,,,,elsker kake.........treng det itj da :)

Margrethe sa...

Den så god ut! Håper det ble en vellykket fest :)
Ha en fin helg, hilsen Margrethe

Anine sa...

Ok... Her sitter jeg og drømmer om kake.... Litt glad etter noen glass vin. OG KAKESYK! Huff... Og du gjør det sannlig ikke bedre! SULTEN! ;)

Havets Datter sa...

Hei! Så fin blogg du har :o) Så litt lengre ned her at du etterlyser en måte å bli kvitt fugler som "koser" seg på terrassen deres. Hos min mormor hadde de samme problemet. De kjøpte en ugle (!!) i plast (tror jeg) som står å passer på der ute på gelenderet. Og de ble jammen kvitt problemet. Så det kan du jo prøve om du fortsatt har problemet ;o) Legger meg til som følger jeg! Ha ei fin helg..

Karina

Minime sa...

Fælt så mye reklamering for sjokolade og kjeks, og kaker du viser på bloggen. For en som ikke kan spise noe av det blir det jammen meg fristelser bare ved å lese bloggen din, he, he....

mi-rachel sa...

nam!!!

Anna-Lena sa...

Mmm... RECEPT/OPPSKRIFT tack! Ser underbar ut!