tirsdag 16. juni 2009

Idyll


Denne likte jeg veldig godt, tunika fra Indiska....
Sitter her og venter på et program skal begynne på tv, leser litt blogger og blir inspirert av det ene og det andre. Kjenner meg en smule lat for jeg ligger jo bare her... ikke har jeg vært i vaskekjellern hele uka og jeg er helt sikker på at det var noe jeg skulle huske til i morgen.. et eller annet jeg skulle ha med meg på jobb,... men hva?? Kortene jeg skulle lage er ikke helt ferdige enda, jeg liker meg når jeg har tidspress på meg.. og andre ganger vil jeg bare ha alt unna i en fei!
Lillebror ligger i sengen sin og hoster stakkars, jeg er redd han begynner å bli syk... krysser fingre her på at han kommer seg og ikke ligger langflat i helgen!
Men dere, når kommer varmen...?
klem

7 kommentarer:

Mitt og Mine sa...

Ja når kommer varmen? Det er ikke mye som tyder på at vi er er langt uti juni!!

Takk for koselig hilsen hos meg! :)

Og lykke til med alt du skulle gjort..hihi...har det sånn jeg også! Alltids en dag i morgen!

Klem M

Jannicke sa...

Åhh,
den tuniken må jeg prøve å få fatt i! Likte den kjempegodt!

Takk for tips!! Klem J.

Jannicke sa...

Tuniken, haha.. hørtes søtt ut!

Jaja.. en og annen skrivefeil sniker seg inn når Ole Lukkøye sitter og venter på øyelokket ;o)

Klem igjen,
natti!!

Margrethe sa...

Den var kjempesøt! Passe sommerlig, kan brukes både til kjole og tunika :)

God bedring til lillebror, håper han blir frisk i en fei!
Og nå vil vi ha sommer og varme dager med sol fra blå himmel!

Ha en fin morgendag, hilsen Margrethe

Hespe sa...

Sååå fin tunika, og det beste av alt, Indiska har overkommelige priser også - løp og kjøp!!!

Late dager har man da lov å ha. Enig med deg, under tidspress arbeider man best, ellers er det lett å "skyve" på...

Ha det fint, til vi sees!

Klem fra Hildegunn

myhome sa...

Skjønn og sommerlig tunika! Sommeren er ikke kommet her heller, det er fint, men kjølig!
Viktig å slappe av innimellom, dere har sikkert hatt en travel tid nå til sommeren i barnehagen!
Så masse fine ting du har fått til bursdagen din, putene var nydelige!
God bedring til lillebror!
Klem Anita

Nooria sa...

Den tunikaen var fiiin! Den fikk jeg lyst på.

God bedring til lillebror!