søndag 28. juni 2009

Heisann..

For en herlig helg... det er så deilig med sol og sommer. Vi har kost oss på hytta til foreldrenene mine. Mannen og barna har badet, jeg derimot er litt pysete!



Denne herlige lykta hadde mamma kjøpt det var et sett med tre stykker, jeg fikk lov å ta med meg den mellomste hjem... hvor skal den stå..?



Er det noen som kan spørre disse myggene om de kan finne seg noen andre å spise på? 10 myggestikk på en helg er ikke noe morro, det er helt sprøtt, trenger ikke å være så populær jeg!! *S*


Klem &koz herfra!!


4 kommentarer:

Jatte sa...

Så fin lykt, passer nok fint ute på terassen eller ved inngangspartiet ? :)

Myggen er jeg forresten enig i at kan finne seg noen andre og spise på, de er IKKE hyggelige nei :(

Ha en fin sommernatt,
Klem Jatte :)

jess1 sa...

Så det er DER myggen er i år ;o)
her har jeg ikke sett en eneste mygg i år,og det passer meg utmerket.
Flott lykt og de sandalene var kjempefine. Flott med turkis til brune sommerben.
Ha fortsatt flotte sommerdager framover ;o)

Frk Fischer sa...

Å den var fiiiiin...den kan stå i den nye gangen din,da den blir ferig..ikke sant?? Å rå fine sandaler.Vi ses til uke :0)

Margrethe sa...

Så fin lykt :)

Jeg er heller ikke av de som går i vannet før det er "middelhavstemperaturer" i sjøen :) Men de andre koser seg!

Mygg og knott er visst kommet for å bli i år... Det er ekle kryp, og jeg er full av stikk, så har ingen gode råd å komme med, dessverre.