mandag 22. juni 2009

Heisann, god kveld!

Begynner med å GRATULERE svigermor med dagen i dag, håper du har hatt en fin dag! Mange klemmer fra store og små her....


Hva tror dere jeg har vært å kjøpt her..? Jentene på jobben fikk hvert sitt fine armebånd fra Karma, og jeg måtte herme....



Detter passer liksom til det meste. sommerlig og fint, venninnen min mente at jeg klarte å lage dette selv, for jeg kunne slik makrame greier....*S*
Ellers har jeg en deilig jobb på denne tiden av året, kan være ute hele dagen... sola har skint men det har til tider blåst litt kald! I morgen skal det bli varmere, gleder meg! Har begynt å telle ned til ferien også...
Kos dere videre i kveld..
klem

4 kommentarer:

Living White sa...

Jo enig i den, men jeg har vært innom men ikke skrevet noe nesten hos noen...huff, nei men om jeg ikke svarer alle så i allefall svare noen få:)

charm design sa...

Hei:)
Takk takk,alltid hyggelig å få skryt.
Jeg bruker som oftest et tykt bomulls stoff.Det blir det peneste.Det siste jeg brukte er kjøpt på paduro,det er lin og bomull.Sikkert ikke det mest slite sterke men man sliter ikke så veldig på en sånn stol.Den er jo mest til pynt.Kunne godt tenkt meg å brukt noen designers guilt stoffer men de koster 1000 kr meteren.......

Anja Holt sa...

Gratulerer med dagen til svigers, har du laget det selv eller kjøpte du? Uansett var det griselekkert!!!

Camilla sa...

åå..de så jeg i ett blad i dag..fine :)