tirsdag 2. juni 2009

Hei igjen..

Putene fra i forrige innlegg, var ikke store... de er for små til utemøblene, men fine på slike cafèstoler.( de hadde sikkert vært fine på en en Tolix stol... leser du det mannen..!) Jeg liker at de så litt røffe og slapsete ut....


(Collage/bilde er laget av Hilde-Fryd for øyet.)

Ungene er ute å hopper i trampolina med far, mens jeg sitter her.. godt med ro i øra en stund... for storesøster hun skravler mye og for ikke å snakke om de tusen spørsmålene hun stiller i minutte! *S* Hun kastet opp 2 ganger så var det over, om nå kan du ikke se det på henne engang at hun ikke har vært i form....

Jeg skal snart kaste meg rundt på trening, må holde på rutinene her! På fredag er det sommerfest på jobb.. innen det må jeg ha scrappet 4 kort og kjøpt 4 presanger... gosh, jeg trenger flere timer i døgnet!!

Klem & koz

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

Vi trenger begge litt ekstra tid, si i fra om du finner hvordan søkeprosessen foregår er du snill. Digget putene, du har det så fint hjemme hos deg!

jess1 sa...

Høres kjent ut det med en som skrabler hele tiden,det er nesten fælt å si at det er godt når de ikke er hjemme....innimellom iallefall.
Kort og gaver er da tiden for det nå,morsomt å lage når man har lyst,ikke så morsomt når man må.

Ha en flott onsdag,du finner sikkert noen xtra minutter i ettermiddag ;o)