onsdag 17. juni 2009


Har ikke så mye å vise frem om dagen så det blir noen bilder tatt her i kveld.
Begynner å telle ned til ferien her. vi skal en tur til Danmark, har leid en hytte for en uke.. blir mye bilkjøring.



Minstemann gleder seg noe utrolig til Legoland.. me to. Det skal bli kos! Jeg håper jeg finner noen interessante barneklær butikker, bruktbutikker, interiørbutikker.. ja dere vet... håper på noen skatter sommern 2009! *S*


Så blir det nok noen dager på hytta til mine foreldre på Kråkerøy i Fredrikstad, det er alltid koselig.. ungene stortrives der!



I dag har det vært fest i barnehagen på min avdeling, felles for barna og de voksne.. dessverre så slutter det 6 barn og 4 voksne. Vi hadde allsang... laget partyhatter, egendesign laget sugerør, vi tegnet på duken, hadde flagg, klippet ut ballonger til pynt på veggen, danset... det var utrolig morsomt!!

I morgen er en ny dag... og da er det sommertur for hele barnehagen som står for tur. Yeah... så nå må jeg finne senga tror jeg, så jeg orker å abligøye litt mer i morgen også!!
klemz

11 kommentarer:

Frk Fischer sa...

Å gleder meg jeg og..på skatte jakt med deg vennen..men kremt det er sommern 2009..hi hi....Å legoland blir moro for liten og stor...faktisk 23 år siden sist jeg var på tur i danmark...Å kos deg på tur i morra.... Nå gleder jeg meg først til jente kveld...jordbær drink...

Hege sa...

Så utrolig fint skapet med skrift på er- har ikke sett det før tror jeg..!Kjempe- lekkert:-)
Vi skal også til Danmark-har 7 barn(tilsammen!) og har leid hus!
Gleder meg veldig jeg da- syns Danmark er helt topp-god mat, koselige mennesker og mange lekre butikker:-)
Ha en kjempefin helg, så blogges vi:-)
Klem Hege.

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Du får nok en flott tur til Danmark. det er jo et flott land ikke minst med tanke på alle de flotte (brukt)butikkene. Vi treffes kanskje i Gamlebyen i Fredrikstad en eller annen lørdag. Vi har hytte i Gressvik og skal nok tilbringe en del tid der. Kos deg!

Balke gård sa...

Danmark blir nok tingen, ha en fin dag og takk fro titten:-)

Klem, Marianne

Anja Holt sa...

Ferie er nedvurdert, kom dere avgårde alle sammen!

myhome sa...

Danmark er et supert land å feriere i! Vi ferierte på Fyn i fjor. Skjønner godt dere gleder dere! Søsteren min og familien hennes var i Legoland i april, og de skrøt masse hvor gøy det var der. Vannkanonene var deres favoritt! Vakre bilder, virkelig lekkert hos deg! Og så godt den nye lampen passer inn, en fin kontrast til alt det lyse!
Ha en fin turdag!
Klem Anita

jordbærpiken sa...

Så fint du har det hjemme. Ha en god kveld! :)

Margrethe sa...

Deilig med planer for ferien! Danmark er er fint ferieland!

Du viser fine bilder, flott skap!

Landlig eleganse sa...

Kunne godt tenkt meg på biltur til Danmark, jeg også! Har tilogmed kommet så langt at jeg er villig til å leie en bobil og kjøre gjennom Sverige ned dit ( og det er ganske uvanlig for ei som aldri skulle bo i campingvogn/sardinboks - erfaring fra familieferie "5 i en båt" er skyld i det;0))

Klem fra Mette

M sa...

Gøy å jobe i barnehage!
Jeg jobbet i to år, i min skjønne ungdom, men skiftet karrieresti fordi jeg ønsket meg MANGE barn selv....
Så da ble det en annen utdannelse, og så...fikk jeg ETT barn, uten far.....han er til gjengjeld veldig høyt elsket...
Nå kjefter jeg "oppover", høy gutt med 46 i sko, kan vel ikke kalles mamsa sin lille venn lenger?
:D
Klem, M

sinnlighet sa...

Du har en sjusärdeles ljuvling till blogg!! Mina komplimanger!!

Agneta från Österlen & Sverige