lørdag 13. juni 2009

Halleluja...

Himmel og hav, og alt på en gang.... se hva som stod i stua når jeg stod opp i dag:


JEG har fått min egen Tolix stol, den har stått på ønskelista lenge.... (og mannen leser bloggen, og jeg har tydligvis vært snill kone og mamma!)


Tusen hjertelig takk mannen min og barna mine... Jeg elsker dere!!
(Det hadde holdt med en klem og en tegning...*fnis*)




I dag er dagen hvor jeg fyller 34 år... tiden går fort og jeg føler meg ikke en dag over 24...kremt!!
Jeg har lovet minstemann en "Bakugan" i dag hvis de er å oppdrive.... Så litt shopping blir det!!

Ha en fin dag til dere alle.....

24 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Så kult:D Så snill mann du har..

Ha en flott dag:D

Linda sa...

Gratulerer så mye med dagen!!
Bloggen kan tydeligvis brukes til så mangt:)
Snill mann og og snille barn da:)

Ha en super bursdag:)
Klem Linda

Frk Fischer sa...

Hipp hurra for deg!!! Å for en flott gave da vennen....Ja du må ha vært snill i det siste...

Kos dere med shopping og bakuga... Her er hele gjengen litt trøtt i dag, fia ser film i senga og mini leker stille og rolig med bakugan sin og biler..

Vi snakkes!!! Stor klem!!!

Hespe sa...

Gratulerer så mye med dagen kjære du! Det må jeg si, mannen din har forstått det han... ;o)

Ha en supergod dag, og en en herlig helg!

Klem fra Hildegunn

Anine sa...

Gratulerer med dagen! Så koselig å våkne opp til ny lekker Tolix stol.Hurra hurra hurra for deg!
Ha en kjempefin dag.
Bursdagsklem fra meg

bea-cici sa...

ååhhhh....for en fantastisk flott gave...og mann da!!slike skulle det vært flere av..gratulere med dagen. håper den fortsetter slik som den begynte.
klem bea-cici

Guttemamma sa...

Åååå,nå var du heldig!!! Snill mann med snillkone,gratulerer med 34 år!! Klem

jordbærpiken sa...

Gratulerer med dagen! Kjempefin stol. Du er heldig! :) Ha en fin dag!

Jatte sa...

Gratulerer med dagen,
heldig du er :)

Nyt dagen din,
Klem Jatte!

Fjordheim sa...

Gratulerer så mye med "24" års dagen :)
Ja de er ganske flinke disse mennene, heldigvis. Så heldig du var da som fikk den stolen som du har ønsket deg ei god stund.
HA en riktig god dag :)

prinsesselinn sa...

Gratulerer med dagen.
og griselekker stol,
den er nok velfortjent.
HA en nydelig bursdag

Tonje sa...

Gratulerer så mykje med dagen og ny stol!

Kos deg i dag!
Helsing Tonje

Marianne's Blogg. sa...

gratulerer så mye med dagen :)
Klem.

Anne sa...

Hurra for deg, og du og du for en lekker stol, og ikke hvilken som helst stol heller:) ha en herlig dag videre:) klem

Linda sa...

Gratulerer masse med dagen og den flotte stolen din!!!!Nyt dagen med dine kjære:O)klem fra Linda

myhome sa...

Gratulerer så masse med dagen!
Og så fikk du den tøffe Tolixstolen som du lenge har ønsket deg!
Så godt den passet inn!
Er sikker på at du har en veldig snill og god mann!
Kos dere masse på bursdagen din!
Klem Anita

Maliva`s verden sa...

Grattis med dagen...å se der fikk du den stolen du ønsket deg...Regner med det blir favorittstolen din fremover....har en lik,men med armlener..den følger meg rundt i huset:O)Nyt dagen din i dag...Klem fra maliva

Mariann sa...

Gratulerer med dagen!!! 34 er jo ingen alder, jeg har selv noen måneder igjen før det er min tur, men gruer meg ikke. Håper jeg får en like fin overraskelse som deg... snill mann og barn du har. Nyyt dagen.

Hege sa...

Hei ungjenta!
Gartulerer med dagen- og stolen:-)
Du har jo en snill mann da!!
Kos dere, klem Hege.

Home By Virginia sa...

Hurra Hurra Hurra...!!! Gratulerer med dagen... :D Oi for en gave du har fått... *wooow* :)
Ha en fortsatt fin bursdags feiring... *Klem*

-Mia- sa...

Gratulerer med dagen og stolen!! Ha en fin dag!! Klem-Mia

Minime sa...

Gratulerer med dagen. Du har virkelig fått noe du ønsker deg. Det er deilig. Fin kanne du hadde fått i gave. Den likte jeg godt. Blomstene du hadde oppi passet godt til kanna.

Ellers må jeg si at du fortsetter med å vise fristelser. Når jeg igjen kan spise sånt skal jeg legge ut masse bilder på bloggen. Sjokolade i lange baner. Den ene mer fristende en den andre, he, he.

Ha en fin helg.
Klem

... 4 på toppen sa...

Ai, ai, ai ... sorry, her kommer en forsinket bursdagsklem fra toppen-mamma. Ser ut som du har fått veldig mange ønsker oppfylt. Vært snill pike du jo :-)

Hege sa...

Oi, gratulerer m overstått bursdag!!
Ser du har fått masse fint :)