søndag 14. juni 2009

God morgen..


Ungene er i full sving her... minstemann har fortsatt vondt i benet, han har begynt å krabbe igjen! Vi var jo en tur på legevakta i går men det var en ca tusen stykker forann oss i kø... Så hvis dette ikke avvtar i dag blir det en tur til fastlegen i morgen.

Her ser dere de nydlige putene jeg fikk av familien Fischer, fargen er bare så herlig! Merket på putene heter Himla, de er kjøpt på Living!



Jeg var en tur på Home and Cottage i går også, man ser jo at Living eier de for de har jo endel av de samme tingene... men sist jeg var på Home and cottage var det bare rot og ingenting... denne gangen kunne jeg vel tenke meg å kjøpe halve butikken! Jeg innrømmer at den kjøpemannsdisken på forsiden av den nye brosjyren står på ønskelisten min.. men først må vi ha en ny soffa her i huset!.....(og da må man spare, noe som ikke er min sterkeste side....)

Det ser ut som om sola kommer i dag, men det blåser litt... så shortsen får ligge i skapet litt til!

Ha en fin dag...
klem

4 kommentarer:

Lena sa...

Tidlig oppe, ja??? Knallfin farge på de putene - de likte jeg godt!
Håper dere får en finfin søndag. Med mer kake??? *ler*

C´S hjem og lykke sa...

God morgen.

Ja rart det der med living og H&C. Ble en smule forvirret, det viser seg jo at living er billigere på spisebordet.

Utrolig lekre puter-så Living har Himla merket?

mye fine gaver du har fått...grattis med overstått! Likte veldig godt den sink skålen;O)

ha en flott dag-

klem til deg

Margrethe sa...

Så flotte puter! Kjekt å pynte opp med noe nytt.

Håper det går bra med foten til gutten din, da! Ikke noe kjekt når slikt skjer. Og legevakten er helt pyton!

Det er mye man kan ønske seg, ja...

Ha en fin dag!

Ingrid sa...

Flotte puter! Håper det går bra med gutten din! :) God søndag!