mandag 1. juni 2009

Fæst...


Nå blir det spennende å se om mannen leser bloggen eller ikke! *S* Jeg er egentlig veldig barnslig når det gjelder bursdag.... det viktigste er vel ikke gave, men en klem og en tegning fra barna er alltids koselig.( det er fortsatt 12 dager igjen..)
I år skal jeg jaggu feire bursdagen min med en jentefest, det er sjelden jeg har selskap bortsett fra foreldre og svigers. Jeg har aldri likt å feire.... men man kan forandre seg! Gleder meg masse, det blir full fres med middag og kake og hele sullamitten!!
Vi har kost oss i hagen i hele dag, badet i "balja" har barna og jeg har laget hjemmelaget snitzler av kalkunkjøtt... Som dere ser på bilde ovenfor har jeg hatt tid til en liten omøblering også, "henge lampen" som stod ved soffan har kommet inn i lillestua... nå står kartell lampa mellom soffane! så får jeg se hvor lenge det holder....
Blir deilig med jobb i morgen...
kos dere...
klem

10 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Det gjør seg med litt flytting av stasj av og til. Gratis fornyelse det ;o)

håper du får en tolix til bursdagen, jeg synes du fortjener det!

Ha ei skjønn kommende uke!
Klem

Frk Fischer sa...

Nå ble det litt forandring ja...stilig!!! Kunne ha flytta rett inn til deg jeg assa..hadde stor trives, men selskapet og da seffern....

Gleder meg til lag jeg og....å tenka frue..to på nesten rappen..ti hi!!!

Støv på hjernen. sa...

Hei hopp. Ja du har bursdag snart du, når er det igjen, jeg tror jeg er den dårligste i hele verden på datoer... Fint med litt ommøblering... God arbeidsuke til deg.

Anine sa...

Ha en fin uke da! :)

familiens Johnsens hverdag sa...

Gleder meg til fæst:d Det blir koselig :D Kanskje du har noen andre ønsker til oss andre også:d

Ha en fantastisk arbeidsuke:d

Silje sa...

Så stilig lampe du har.
Ha ei finfin uke. :)

susan`s side sa...

Det blir nok en kjempemorsomt fest og sikkert mange fine gaver. Koselig at du likte uteplassen vår

Daisys home sa...

Håper du får det du ønsker deg.Koslig med litt ommøblering.Ser at du også har det samme problemet som vi har her,med fugelr på balkongen.Her er det helt forferdelig.Våkner av Kråka som kakler og sitter og dunker mot vinduene,kl halv seks hver morgen.Tror vi tørner snart!Ikke vet jeg hva en skal gjøre,vasker dritt av balkongen hver dag.Skal prøve ut råd som du har fått,så håper at noe hjelper,Ha ei fin fuglefri uke!!

Frøken Lykkelig sa...

Nydelig lillestue du har :-)
Og det er jo kjekt med bursdag.. jeg har også i denne herlige måneden... ikke mange dager etter deg :-) og rett før deg har min eldste som blir 3 år. Så her blir det masse fest og masse kaker!!

Håper du får det du ønsker deg!!!!!
Ha en herlig uke :-)

Det hvite hjerte sa...

Du har det knallfint og bildet er så utrolig stemningsfylt, med alt det hvite fine inne i huset og det grønne friske på utsiden!

Så gøy med skikkelig markering av bursdagen din, tvi tvi til at mannen din leser bloggen !!!

Ha en fin dag på jobb :)

Klem