lørdag 13. juni 2009

En fin dag...


(Fikk potte fra kid og blomsten fra svigers..)

Vi har hatt koselig besøk her.. av familien Fischer, de stakk innom og hadde med seg presang til meg.(alright) To puter fra Living som jeg har ønsket meg...(Tusen hjertelig takk dere..) jeg er hekta på lilla/lavendel farge om dagen. Så nå har jeg fått lilla puter med hvite prikker.. skal ta bilde snart!

Magen er stappet av pizza og kokosboller så nå etter at ungene er i seng, blir det soffan på far og mor.... og en film!

Koz og klem...

13 kommentarer:

igi sa...

Gratulerer med dagen! Så heldig du er som har fått så mange fine gaver! Klem

Frk Fischer sa...

Takk for en hyggelig kveld ...Å det er jo så hyggelig å glede noen man setter så pris på...hverfall når man finner/veit hva de ønsker seg og har lett tilgang..ti hi!!!
Kos meg pizza og skravling som vanelig...håper beinet til mini kommer seg... Film og sofaen her og nå....

familiens Johnsens hverdag sa...

Kos dere videre i kveld.. Der gikk gaveønsket som jeg hadde tenkt til og rappe i vasken..dritt.. men flott at du har fått det da:D

Noen andre øsnker???:D

M sa...

Hallooooo!!
Supert med innrammede Wallwords...
Fikk lyst til å herme etter deg!

Klem fra meg

Anja Holt sa...

Gratulerer med dagen!!!! Du har fått mange fine gaver, du har jo tydelig fortjent alt sammen!

Bloggen min er stengt, men om du ikke får lest den, send meg en mail på vesla25@hotmail.com så får du tilgang.

Koz og klemz og blåser på vonde hoder!

Salmakerløkka sa...

Hei!

Er ikke helt sikker på om jeg skal kommentere tilbake her eller under din kommentar på bloggen min????

Gulvene er laminat og vi har malt de med heftgrunn og 2 strøk med Oxan. Fikk mange advarsler om at dette ikke går men det sitter ennå!!!!!

Lykkelig eier av hvite gulv!
Tone :-)

Nostalgia sa...

Høres ut som en deilig kveld ja !

Kos dere videre,
Klem, Nostalgia

Linda sa...

Så heldig du er da! Du har nok helt sikkert fortjent det:)

Kos dere med film og sofa i dag:)
Klem Linda

charm design sa...

gratulerer med dagen, så utrolig heldig du er som har fått tolix stol.Du må ha en utolig snill mann.Også er jeg helt sikker på at du fortjener den.god helg.

Ingrid sa...

Høres ut som dere har hatt det koselig! Ha ei flott helg videre! :)

Veronica's hus sa...

tusen takk for det og god helg og en riktig sommer til deg og dine:)

Klemklem

Frida sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har! Hittade hit via Huset på toppen.
Kram Frida

Margrethe sa...

Gratulerer så mye :) Alltid kjekt å få gaver man har ønsket seg!

Ha en fortsatt fin helg, hilsen Margrethe