tirsdag 2. juni 2009

Blomster


Se her er rosene jeg kjøpte på coop mega på fredag... de hang med hode etter 2 dager, neste gang bruker jeg litt mer penger på en bukette slik at jeg får litt mer glede av den!!




Storesøster her i huset føler seg nok litt som denne buketten, på vei til jobb i dag måtte jeg bare snu da skolen ringte og sa hun var blek om "nebbet"... Vel hjemme kastet hun opp i hele stua... så jeg må si jeg føler meg litt uggen selv..*S*
Tusen takk for all posetiv respons dere, jeg trives veldig godt her!
Ha en fin dag...

8 kommentarer:

Det hvite hjerte sa...

Det var et trist syn,
så flotte blomster som
henger allerede, de
hadde jeg klaget på!

Jeg fikk en stor hvit
rose av min kjære på
bryllupsdagen 23. mai
den står på stuebordet
enda i full blomst!!!
Helt utrolig :)

Ekte kjærlighet med andre ord, hi hi...

God bedring til lille tulla di, håper du slipper unna!

Ha en så fin dag som dere kan :)

Klem

Herskapelig shabby sa...

Slik er det ofte med roser på denne tiden av året synes jeg. Opplevde det samme flere ganger tidligere her, og det er så irriterendes!!

God bedring til storesøster!

Hege sa...

Skjedde med meg også sist, men gangen før gikk det bra! Er nok varierende kvalitet kanskje til den prisen ?
Ha en fin dag, klem Hege.

Annika sa...

Sånn såg mine roser ut etter to dagar også. Eg kutta av dei stilken, og putta dei i små skåler rundt omkring. Då har vi iallfall glede av dei litt lenger.

Skjedde det samme med rosebukett i påska, men den var kjøpt på Mester Grønn, så då fikk vi att pengane gitt - dei har fem dagars garanti.

Rosene eg kjøpte på Rema 1000 stod i 2 veker, så det er ikkje alltid prisen og plassen ar så mykje å seie...

God bedring til storesøster!

Linda sa...

God bedring til dere begge!!!!Og det var leit med blomstene. Har opplevd det der selv og det er så irriterende. Men jeg kjøpte pioner på rema 1000 for 79 kr for 3 stk og de holdt fakisk i 14 dager:O)

MYNTEBO sa...

Jeg kjøpte også roser på Coop og opplevde det samme. Irriterende.

God bedring til jenta di :)

MYNTEBO sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Mine roser ser også ofte sånn ut, men jeg har et tips fra svigers - hun setter de på kjølerommet om natta. Jeg prøver å huske å sette de på terrassen. Da holder de garantert enda lenger. Kjøpte røde roser til jul men en uke før de skulle brukes. Da lot jeg de stå i kjølehjørnet mitt hele tiden og da jeg tok de frem lille julaften så var de ikke sprunget ut enda. Lykke til - neste gang.